Yüzüklerim ve Cam Yüzük Tablası ... Aydın Decor

Şuradaki takı postumdan sonra takılarımın devamını görmek için istek yazı gelmişti. 
Yine çok çok önceden taaa Mayıs ayında iş arkadaşlarımla birlikte gittiğimde Eminönü Marpuççular İş Merkezinden aldığım takı kutum. Yüzükler için böyle bir kutu istiyordum ama hep ya karşıma altı karton olanlar ya da çok küçük süet / kadife ve çocuklara yönelik süslü olanlardan çıkarıyorlardı. 
Benim ise istediğim tam da böyle bişeydi cam kapaklı içini görebileceğim ve oldukça büyük bir yüzüklük hayal etmiştim tam istediğim gibi olanı Marpuççular İş Hanında (sanırım) en üst katta olan Aydın Decor'dan aldım.

Benim bu ürünü aldığım dönemde İnternet siteleri yoktu. Ama şimdi baktım ki süper de bir internet sitesi hazırlamışlar ve o siteden alışveriş de yapılabiliyor.
Aslında beyaz sevdiğim için beyaz istemiştim kutuyu ama orada beyaz olan ürünleri görünce kirlenmeye çok müsait olduğundan ve hemen eski yüzlü görünebileceğinden siyah aldım. Siz de alırsanız beyaz seçmeyin siyah çok daha iyi.


Ürünün üst tarafı cam. Dışı siyah suni deri. İçi ise beyaz suni deri ve sünger.
Yine sizi fotograflar ile baş başa bırakıyorum....






  

15 yorum:

  1. Ne güzel yüzüklerin var. Benim bu kadar yüzüğüm olsa, bir şekilde, en az yarısı kaybolurdu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim düzen olmayınca kayboluyor ben de ondan aldım zaten (:

      Sil
  2. çok güzelmiş bu, benim en son takı kutusu postumdan sonra yüzük kutusu harika oldu :) benim de almam gerek bundan, böyle takı kutumda yüzüklerim yer kaplamamış olacak ve kolye ve yüzüklerim için daha fazla yer kalacak.

    YanıtlaSil
  3. Vespa'cım çok işime yaradı bu yazı. Ne zamandır Ebay'den bu kutuları sepete atıp atıp vazgeçiyordum. Üstü cam olunca kargoda parçalanma riski var malum.. Türkiye'den almayı tercih ederim, Eminönü'ne gidemem ama kargoluyorlarsa süper olur :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim bana da lazım böyle bir kutu:))

    YanıtlaSil
  5. Vespa'cım o kadar uzun süredir böyle bir ürün arıyorum ki, bu yazı çok iyi geldi. Teşekkürler paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  6. kaybettiklerimi saymassan şoan 100 eyakın yüzüüm var.

    ve parçapincik orada burada saklıyorum.
    aynen böyle birşey arıyordum hatta gümüşçülerden bile istemişliğim vardır :))

    onlarda beyazıtta satılıo oraya git falan demişlerdi üşenmiştim.
    şoan tam olarak yerini örendiğim süper oldu direk gidip alacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    çok saol çok muthıssın mücccccccccccccck

    YanıtlaSil
  7. ne kadar orjinal ve güzel yüzüklerin varmış öyle çok tatlılar yüzük tablasıda çok kullanışlı :)

    YanıtlaSil
  8. Canım teşekkürler yazı için, ödemeyi yapıp aradım kargoladılar, dün elime geçti bile :) Güle güle kullanalım :)

    YanıtlaSil
  9. canım yüzüklüğün süper cok kullanışlı ,sitede de cok güzel ürünler gördüm:P
    yüzüklerini cok begendim saatli olanlar cok dikkatimi cekti :P ama ben yüzük takamayan birisiyim fazla yüzügüm yok alyansmı bile 1 saat bi parmagımda 1 saat diger parmagımda kullanıyorum neyseki eskiye göre alıstım :P simdi bukadar güzel yüzük görünceve güzel kutu imrendim belki bundan sonra yüzük koleksiyonu yapabilirim kikiki

    YanıtlaSil
  10. Hayırrrrrrrr !
    Harikalar :)) güzel günlerde kullan ;))

    YanıtlaSil
  11. harika bir Blog'un var. Google sayesinde yüzük ile ilgili birseyler googelerken buraya geldim ;-) bende bir yüzükkoligim ve ebay'den bende baktim böyle bir kutuya. sanirim bende yakinda siparis ederim.

    YanıtlaSil
  12. @Bakım Günlüğü ; ahaheh (: sana da bu yüzüklük şart (:

    @mughetto; Evet senin o fotografı daha önce instagram da görmüştüm. Senin takılar harika hepsi birbirinden özenli. Kutuyu nerden aldığını da paylaşır mısın canım.

    @Marjo on makeup frenzy; Marjo ben cevap yazana kadar yine herşeyi halletmişsin. Güle güle kullan. Ben de hep ebaye baktım ama o boyda bir ürün getirtmek ve cam riskli tabi. Tekrar güle güle kullan (:

    @cingifilli ; Marjo kargo ile almış bile canım sen de al (:

    @bayan mikrop ; Eğer alırsan lütfen paylaş benimle fotograflarını (:

    @ojezevki ; çok teşekkür ederim topluyorum işte ordan burdan (:

    @essu; ahehah aman dikkat et sen ufak bir kutu ile başla o zaman bunun yarısı kadar olanı da var.

    @NaszL :) çok çok teşekkürler

    @MagiccCat ★; böyle düşünmene çok sevindim çok teşekkür ederim. Memnun kalacağına eminim (:

    YanıtlaSil
  13. Vespa'cım muji.com dan aldım :)

    YanıtlaSil