Cecile Invisible Wet & Dry Powder No:01

Cecile Invisible Wet & Dry Powder No:01
Cecile ürünlerinden pudrasını daha önce deneme fırsatım olmamıştı ancak denediğimde hoşuma gitti.


Bu ürün ister ıslak ister kuru kullanabileeceğiniz bir ürün. Islak bir sünger ile ya da cildinizi önceden M.A.C Fix+ gibi bir ürün ile nemlendirdiğinizde ıslak kullanım yaparak cildinizde daha yoğun bir şekilde durmasını sağlayabilirsiniz...

Tam rengi ise aşağıdaki gibi

Ben ürünü ıslak kullandığımda daha çok memnun kaldım özellikle şu sıra kış olduğu için cildim kuru ve kuru kuru pudra görüntüsü sevmediğim için ıslak uygulamak bana daha iyi geldi.


Ürün ambalajı güzel aynalı bir ürün. Ve içinden dışarda iken budra fırçası taşımak istemezseniz içerisindeki süüngeri kullanabilirsiniz ancak ben süngerinden pek memnun kalmadım. Islak uygulama bile olsa fırça ile uygulamayı ya da ıslak uygulamaya uygun bir sünger tercih ederim.


Ürün satış fiyatı ise 23.95TL
7 renk tonu bulunuyor ürünün. Bendeki rengi 01 yani en açık tonu.


Ürün firma tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Ürün ile ilgili yazdıklarım kendi kişisel görüşlerimdir.

Notlarım
Ürün Puanı: 6
Ürünün kutusu / ambalajı: 4
Kalite: 6
Fiyat: Satış fiyatı 23.95TL
Nereden satın alabilirsiniz: Parfümerilerden satın alınabilir.
Genel puan: 5
Bir daha alır mıyım?: Evet

1 yorum:

  1. merhaba, seni takibe aldım, çok hoş şeyler paylaşıyorsun ve ayrıca çok güzel fotolar için kocaman teşekkürler! sanırım profesyonel fotoğraf makinesi ile çalışıyorsun.
    mis gibi günler dilerim
    assenazka.blogspot.com

    YanıtlaSil