IKOS Egyptian Tanning Clay Naturelle & Mediterran

Daha önce şurada IKOS ürünlerinden ve Mozzalime.com sitesinden bahsetmiştim size.
Şimdi de hem allık hem de bronzer olarak kullanılabilecek olan yine IKOS ürünlerinden Egyptian Tanning Clay Naturelle & Mediterran var elimde. 
Ürünler yine gerçekten çok kaliteli ve güzel kutularda. Bu arda IKOS firması Alman bir marka ve ürünler gerçekten çok çok kaliteli.

Bu bronzerları gerçekten kullandıkça çok sevdim. Bi kere asla tozutmuyorlar. Fırçaya ürünü aldığınızda toz toz olup uçuşmuyor. 
Herşeyden öte en sevdiğim yanı ise renkleri. Bronzerlardan aslında her zaman kaçınmışımdır. Hiç de ihtiyaç duyup çok da aldığım bir ürün değildir aslında ama bunları iyiki almışım çünkü renkleri çok çok doğal. Ne çamur gibi renk verip cilt tonu ile alakasız bir renk veriyor. Ne de kiremit tozu sürmüş gibi cildi çirkin gösteriyor. Gerçekten de çok çok doğal tonları ve kendilerine has bir ışıltı var ürün içeriğinde. Aslında buna satenimsi bir görüntü diyebiliriz çünkü ürünler simli ya da ışıltılı değil. Çok çok doğal tonlarda.

Ürünlerin kapaklarında ayna da mevcut bu yüzden yanınızda rahatlıkla taşıyabilirsiniz...

Özellikle açık renk olan "naturelle" rengi açık tenlilerde gerçekten doğal tonlu bir bronzer arayanlara çok güzel duracaktır. Ben de bu rengi kullanıyorum. "Mediterran" rengini ise daha detaylı makyaj yapacağım zaman yüzümü kontürlemek amaçlı kullanıyorum. Şimdilik elimdeki tüm bu tonlardaki allık ve bronzerları bir kenara atmamı sağladılar (:


Ben çok beğendim olur da bitirirsem bu ürünleri tekrardan almak isteyeceğim ürünler...

Gün ışığında kapalı mekanda;

Gün ışığında;

Flaşlı Çekim;
Ürünlerin %68i doğal içerikten oluşuyor. Ancak neden içlerinde parfüm var anlamış değilim. Bronzerların içinde belli belirsiz silik bir koku var ancak beni rahatsız etmedi (hatta hoş bir koku) (ki alerjik-astımım var ve kokulara çok daha duyarlıyım) kimseyi de rahatız edeceğini düşünmüyorum.

5 yorum:

  1. denemek lazım hemen siteye ışınlanıyorum canım :)

    YanıtlaSil
  2. *ssdesignbutik ; gerçekten abartmıyorum çok memnun kaldım (:

    YanıtlaSil
  3. mediterrenian rengini beyaz tenli biri de normal bronzer olarak kullanabilir mi?
    güle güle kullan
    larinia..

    YanıtlaSil
  4. @Limonsuz Diet Cola: Kullanabilir bence çünkü renkler gerçekten çok güzel ve doğal kesinlikle çirkin durmuyor...

    YanıtlaSil
  5. nerden satınalabilirim?

    YanıtlaSil