Makyaj - Hobi Malzemeleri Saklama & Depolama Kutuları

Daha önceden gerçekten 1-2 kişiden makyaj malzemelerimi nasıl organize ettiğim ve sakladığımı merak eden ve bu konuda örnek vermem için bana mail yolu ile danışanlar olmuştu. Henüz kendi düzenimi fotograflamadım ancak fotograflamasam bile en azından size şöyle diyebilirim ki gerçekten düzenli durmalarını çok seviyorum hatta fotograflayıp size göstersem sırf fotograf çekmek için o düzeni sağladığımı düşünebilirsiniz ama gerçekten  o düzen içinde yerim ve imkanım elverdiğince kendime göre bir düzen oluşturmayı ve gerçek anlamda o şekilde kullanmayı seviyorum.

Hani bunu evin her kısmına uygulamay çalışıyorum. Çalışma masamda kurşun kalemler ve mürekkepli kalemler bile 2 ayrı kalemliğe koymak gibi, kitaplarımın arasında sözlükleri ayrı bir rafa koymak gibi kendimce bahsedilmesi bile aslında tuhaf komik ve buarada anlatması gereksiz düzenlemeler yapıyorum (:

Birçok malzemeyi sadece kozmetik değil. Belki hobi malzemelerini tığları, dantel iplerini, makaraları, takı malzemelerini bile saklamak için elverişli kutular bulduğum zaman çok seviniyoum çünkü düzen işini çok kolaylaştırıyorlar.

Geçen gün Bauhaus'a tamamen farklı bir amaç ile gittiğimde bu kutulara sakladım ve belki ihtiyacı olanlar için fotografladım. Aslında bu kutular çiviler, vidalar, pullar gibi malzemeler için yapılmış ancak boyutları takı malzemeleri ya da makyaj ürünleri için oldukça ideal. Ben almadım bu ürünlerden. Artık böyle şeyleri koyacak yerim yok. Bir de rengi hoşunuza gitmez ise siyah plastik kısımlar DC Fix kendinden yapışkanlı kaplar ile kaplanabilir ya da boyanabilir.

Çok konuştum fotograflar ve detaylar ile başbaşa bırakıyorum. Zaten fiyatlar da belli. Umarım fikir veirir size de...













4 yorum:

  1. en baştakini çook beğendimmm almam lazımm tatlım sağol öptüüm :)

    YanıtlaSil
  2. Bunları koyacak yerim yok, peki bunlar için yerin olmadığı halde bunlara koyman gereken yüzlerce malzemeyi nereye koyuyorsun dersen ona da verecek cevabım yok:)

    YanıtlaSil
  3. @*ssdesignbutik; Kozyatağı Bauhausda vardı bunlar (:

    @Tia Maria; valla aynı durumdayım (:

    YanıtlaSil
  4. Thank you so much for following my blog :) Your's is nice too good thing there is google translate :)


    www.kikaysikat.com

    YanıtlaSil