Hello Kitty Sanrio Oje HK Lola Lilas

Eskişehir Douglas Parfümeride rastladım bu standa. Hello Kitty ürünleri ile dolu bir stand. Gerçek üretici firmayı bulamadım ancak ürünlerin hepsi genç yaşlara hitap ediyor.
Transparan renkli pudralar, şeffaf renkli dudak nemlendiricileri, canlı renkli göz kalemleri ve farlar, yarı saydam hafif renkli rujlar...

Ambalajları çok güzel hazırlanmış. Renkler de oldukça güzel ancak fiyat ve performans olarak baktığınız zaman arada uçurum olduğunu söyleyebilirim... Ürünleri çok da kaliteli bulmadım.

 Ürün fiyatlarını şu listeden bulabilirsiniz...  http://www.douglas.com.tr/home/douglas-markalari/hello-kitty/hello-kitty/

HK Lola Lilas ise fotograflardaki gibi mavi alt tonlu ve soğuk bir pembe - lila. Tam renk vermesi için 2 kat uyguladım. 

Aslında oje kapağındaki gibi bir deseni konand olarak geçebilirdim ve çok daha güzel olurdu ama bu seferlik olmadı. Bir dahaki sefere artık... 

Bunlarda şeffaf ve meyve aromalı roll-on glosslar...


11 yorum:

  1. harika görünüyor!! pembe ojenin rengine bayıldım!! :)

    YanıtlaSil
  2. ojenin rengine bayıldım hepsi süper:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir standmış ...ojelerine bayıldım şeker gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Çok sevili görünüyorlar ama fiyatlarına kıyasla gerekli performansı gösteremiyorlar gerçektende ...

    YanıtlaSil
  5. bi hevesle allığını aldım ben de ama idare eder ahım şahım değil fiyatına göre

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için daha iyileri sizin olsun ancak dediğim gibi çok da kaliteli değiller malesef sadece ambalaj harikası ürünler...

    YanıtlaSil