The Balm Mary-Lou Manizer & Betty-Lou Manizer Highlight

The Balm markası sonunda Türkiyede de Gratis mağzalarında satılmaya başladı... The Balm her yaşa hitap eden bir marka. Özellikle ambalajlarına bakıp da sadece gençlere ve yeni makyaja başlayanlara yönelik olduğunu düşünmeyin. Ayrıca en güzel yanlarından biri de tabiki çoğu makyaj malzemesine göre oldukça zararsız sayılabilecek kategoride olması. Çoğu ürünün içinde Talc, Yağ ve Paraben bulunmuyor. 


Benim her markada en çok ama en çok sevdiğim ürünler genelde aydınlatıcılar. Simli olmayan ama sedefli güzel canlılık verebilecek aydınlatıcıları seviyorum. 

Bu arada Bettyler hep esmer siyah saçlı, Maryler de hep sarışın ve açık tenli midir ki? (:

The Balmda toz ürünlerde 2 renk aydınlatıcı bulunmakta. Biri açık şampanya rengi diğeri ise daha koyu bronz bir aytınlatıcı...
Betty - Lou Manizer; Aslında güzel bir ürün ancak bence Highlight (Aydınlatıcı) sınıfında olmaması gereken bir ürün. Çok saydam yapılı değil. Oldukça yoğun bi pigmentasyonu var. Ürünün rengi (allık olarak kullanılırsa) benim gibi açık tenliler için pek uygun olmadığını düşünüyorum. Belki sadece normal kendi allığınızı kullandıktan sonra aydınlatıcı olarak kullanmak daha uygun olur. Ben yinede aydınlatıcı sevdiğimden şeftali tonlu allıklarla birlikte aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Ancak esmer iseniz bu rengi rahatlıkla kaldırabilirsiniz.

Marry - Lou Manizer; Bu açık renk aydınlatıcı ise oldukça farklı kullanım alanlarında işe yarabilir cinsten. Göz pınarlarına, göz üstüne far olarak ya da yüzünüzde aydınlık vermek istediğiniz alanlarda kullanılabilir. Pigmentasyonu çok yoğun olmasına rağmen rengi oldukça yumuşak olduğundan herhangi bir şekilde yapay durmayacaktır. Ben kısaca özellikle Marry - Lou Manizer'a bayıldım.

Betty - Lou Manizer Makeup Alleyde yorumlarını okumak için tık tık

Mary - Lou Manizer Makeup Alleyde yorumları okumak için tık tık
Falşlı Çekim
Bir de kutu arkası okuyalım bakalım. Daha büyük fotograf için fotografın üzerine tıklayabilirsiniz...

2 yorum:

  1. bettynin rengine bayıldım, daha esmer tenli olduğumdan bana daha uygun :)

    YanıtlaSil
  2. Maty lou manizer çok kalıcı bir ürün. Saatlerce suratım da kalıyor.

    Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil