M.A.C Cosmetics Capitol AVM Mağza Açılışı ve Glitter and ICE Koleksiyonu

Avustralyalı ünlü makyaj sanatçısı Georgina Billington'ın da katılımı ile MAC Capitol Mağzasını açılışı geçtiğimiz cumartesi günü yapıldı. Sanatçı, Glitter and ICE koleksiyonundan ilham alarak karlar kraliçesini manken üzerinde yaptığı Body Paint ve özel teknik makyaj ile bütünleştirdi.
Kendisi tarafından verilen bilgilere göre makyaj çalışması yaklaşık 5 saat süren uzun ve zevkli bir uğraş sonucu ortaya çıkmış..

Kendisi ile konuşurken dikkatimi çeken nokta ise bu kadar profesyonel olmasına karşın hala yaptığı işten bahsederken, konuşurken ellerini sürekli çok heyecanla nereye koyacağını bilemeyen çocuklar gibi davranmasıydı. Bu küçücük ayrıntı bence işini ne kadar zevkle ve heyecan duyarak yaptığını gösteriyordu benim için...

M.A.C. Senior Artist Georgina Billington ile ilgili detaylı bilgiyi kendi sitesini ziyaret ederek detaylı bilgi bulabilirsiniz...

Ayrıca MAC Body Paint ürünlerinin cilde hiçbir zararı olmadığını ancak sadece içinde gümüş ve altın bulunan metalik renklerin vücut üzerinde 4 saatden fazla kalmaması gerektiği ile ilgili detay verdi.
Manken üzerinde kullanılan taşlar işe Duo Adhesive ile yapıştırdığını anlattı.

Bu noktadan sonra sizi fotograflar ile başbaşa bırakıyorum.









M.A.C. Senior Artist Georgina Billington'ın kendisine ait diğer çalışmaları ise...







2 yorum:

  1. merhaba sevgili vespa..
    epeydir yorum yazamamıştım size..
    inşallah iyisinizdir..bitenler postlarınızı özledimmm..
    ataköy a plus avm'deki mac. mağazasında geçen hafta epey vakit geçirme fırsatı buldum ve alışveriş yaptım bu koleksiyondan..

    genel olarak mac. ürünleri içinde en sevdiğim prep prime oldu, ayıla bayıla sürüyorum..makyaj yapmayacak bile olsam nemlendiricimi cildim emdikten sonra üstüne doğal bir bazmış gibi sürüyorum ve çok memnun kaldım..

    elimde hiç açılmamış tam boy bir mac. makyaj çıkarıcı mendil pakedi var, aldığıma pişman olduğum ( dünya para:((( )

    yarım pakedim vardı zaten ama artık cildime dokunuyor ve eskisi gibi neypasam da kullanamıyorum..

    bana fikir verirseniz çok seviniirim ve size yük olmassam tabi..

    bu pakedi satmalı mıyım, aldığım fiyatın altında vereceğim tabii el mahkum..

    tekrar gitme fırsatım osla ürün değişimi isteyeceğim lakin ben tdagda ikametteyim ve is.ta çok nadir gidebiliyorum..

    sizin ihtiyacınız var ise size gönderebilirim yahut başta siz olmak üzere çok fazla okunan ve görüşlerine çok kıymet verdiğim bir-iki bloga rica mı etsem, bu satışı yayınlamaları için..

    çok uzun yazdım herzmaanki gibi, mazur görünüz..

    fikrinizi merakla beklerim.

    mutlu yıllar,herşey gönlünüzce olsun..sevgilerrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar cevap geç oldu ancak isterseniz yayınlarım tabikide.. Bana mail atmanız yeterli... (:
      Sevgiler...

      Sil