M.A.C. Glitter and Ice Holiday 2011 Lansmanı

Çok kısıtlı zaman dahilinde de olsa daha önceki postlarda duyurmuştuk bu Lansmanı. Güzel bir organizasyon oldu. Benim de vaktim çok çok kısıtlı olmasına rağmen katıldım ve gayet güzel bir şekilde ürünleri inceleme ve fotogrflama fırsatı yakaladım. Okuyucularımdan ise Tannesi ile tanışma fırsatı buldum. Diğer okuyucularla ben denk gelemediysem kendi adıma özür dilerim... 

Burdan MAC ekibine çok teşekkür ederim. 



Katılımcılara Glitter and Ice Koleksiyonundan istedikleri makyaj çeşitleri uyguandı...

 Glitter and Ice Koleksiyonun yüzü olanlar gibi mankenler etraftalardı ve patenlerle geziyorlardı.
 Bu da mankenimizin Glitter and Ice Makyajı... Tam bir buzlar kraliçesi görünümünde...
 Ufak pigment setleri...
 Ufak lipgloss ve oje setleri. Ojeler ile ilgili detaylı bir yazı önümüzdeki günlerde gelecek...

Eksikleri olsa da Glitter and Ice Standı. Stand ancak bu kadar dolu iken fotograflayabildim. MAC ekibi o sırada yine deli gibi çalıştıkları için ürünler bir gelip bir gitti...


Glitter and Ice Koleksiyonun ojeleri...

Tam bir Kar küresini andıran tam temasının ojesi 

Fotografda açık renk gibi çıkmasına rağmen oldukça koyu bir koyu mor alt tonlu füme.

 Cam küreler içinde fırça setleri...

Her yıl çıkan far setleri...

Bu ojeler küçük set halinde 4lü olarak satışa çıkan ojeler. Bunlarla da gelecek günlerde çok daha detaylı güzel fotograflar paylaşacağım.

Glitter and Ice Koleksiyon Ojeleri...


Glitter and Ice Koleksiyonu ile ilgili daha sizinle paylaşacağım bir kaç yazı var... Takipte kalın (:

8 yorum:

  1. koleksiyonu yakından inceledim. enteresan bir koleksiyon ama alacak pek bir şey bulamadım.


    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. lansmana bende davetiyeli olarak katıldım. güya özel lansman adı altında çekiliş kazandık ama hiç birşey yapmadılar yani ordaki sokaktan geçen herhangi biride makyaj yaptırdı bende yaptırdım bnim özel olarak gitmemin amacını anlayamadım. mac'ten daha yaratıcı birşeyler bekledim hayal kırıklığına uğradım onca yoldan istinyeye gidipte gördüğüm lansman böyle olmamalıydı. müşteri memnuniyeti açısından yorumumu yazmak istedim.

    YanıtlaSil
  3. Vespa'cım ben de seninle tanıştığım için çok memnun oldum. Sizleri görebilmek ve kısa bir süre için de olsa da bir arada olmak güzeldi. Senin gibi, bir süredir okuduğum bir kaç blogun daha yazarıyla tanıştım. :)
    Angel.'i gördüm mü ben acaba?

    YanıtlaSil
  4. maalesef ben kimseyle tanışamadım belki birbirimizi görmüş olabilirz ama özel olarak tanışamadım :( sadece chunli yi uzaktan gördüm okadar çnkü o sırada mkyaj yapılıyordu yüzüme.

    YanıtlaSil
  5. Hay Allah, benim makyaj blogumu da izliyordun sanırım; ismen tanıyorum ben seni. :) Tee oralara kadar gitmişken tanışsaydık iyi olurdu. :)
    Vespa'nın yazısı içinde bana makyaj yapılırken fotoğrafım var, belki sen beni görmüşsündür. :) Ben de gelen herkesle tanışabileceğimi ummuştum. :(

    YanıtlaSil
  6. aslında benim hayal kırıklığına uğrama sebebim içinde tanışamama kısmı da var :( yani ne biliyim ben sadece özel davetli adı altında gittiğimiz için 1 saat kadar falan özel birşeyler yapılcak falan diye umut ediyordum ama öyle olmadı :/ birde chunli hariç diğerlerinin blogda tam suretini görmediğim için kimin kim olduğunu anlayamadım haksızda sayılmam :) ama mutlaka birbirimizi görmüşüzdür sadece tanışmak nasip olmadı :(

    YanıtlaSil
  7. Lansmanın hem stantta hem de mağazada olması, herkesin aynı anda bir arada olmasına engel teşkil biraz sanırım. Bu nedenle ben gelenlerin hepsini bırak tanışmayı, göremedim bile. :( Kısmet artık, belki sonra başka bir yerde başka bir şekilde tanışırız. :)

    YanıtlaSil
  8. evet katılıyorum bu görüşüne :) ben sürekli lansmanlara katılan biri değilim blog yazan arkadaşlarım benden daha iyi bilirler fakat müşteri olarak yorum yaptm sadece kimse alınmasın gücenmesin :) çok esiklikler vardı m.a.c gibi bir firmanın daha güzel şeyler yapmasını beklediğim için böyle bir tepki verdim :) umarım tanışmak nasip olur, çok isterim :)

    YanıtlaSil