M.A.C Glitter & Ice Özel Lansman Çekilişi

MAC sponsorluğunda süper bir çekiliş düzenliyoruz ancak süremiz kısıtlı.

İstinyepark'ta gerçekleşecek olan "Glitter and Ice" koleksiyonunun özel müşteri lansmanı için Ben, MarjoOnTheBlog, Hersheyler ve ChunliBeautySpot blog sahibeleri ile beraber Glitter&Ice Koleksiyon temasında ilham alınarak hazırlanmış kış masalını andıran bir dekor eşliğinde koleksiyonu inceleyip, koleksiyonun 4 farklı makyaj uygulamasından birini M.A.C. make up artistleri ile seçip bir güzel makyaj yaptıracağız. Ayrıca bir patenci kar küresinin içinde poz veriyor olacak lansman etkinliği olarak ve makyaj uygulaması sonrasında beraber anı fotoğrafı çektirilebileceğiz.

Peki bu etkinliğe nasıl katılabilirim derseniz... Yapmanız gereken blogumun izleyicisi olmanız ve bu yazıya yorum yapmanız!

Şansınızı arttırmak için 4 blogda birden çekilişe katılabilirsiniz ayrıca yorum kısıtlaması da yok.


Peki bunları yaptıktan sonra neler olacak?

19 Kasım 2011 Cumartesi günü saat 13.00'de Her bir blogdan 5er okuyucu yani toplamda 20 kişi bizimle beraber  İstinyepark AVMde M.A.C. Glitter & Ice Özel Lansman etkinliğine katılabilecek... Bunun için şu andan başlayarak 18 Kasım 2011 Cuma günü saat 21.00'e kadar yorum yazarak çekilişe hak kazanabilirsiniz. Çekiliş sonuçları 18 Kasım 2011 Cuma günü saat 22.00'de bloglarda duyurulacaktır... 
Bol Şans...


16 yorum:

  1. Bende katılmak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Bende katılmak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  3. bende katılmak istiyoruumm

    YanıtlaSil
  4. bendee varııım bendee :))

    YanıtlaSil
  5. bende katılmak isterdim ama gelmem mümkün değil başka zaman inşallah:)))

    YanıtlaSil
  6. bende katilmayi cok isterim ve gelmekten mutluluk duyarim :)bu kis koleksiyonu benim icin cok ozel cunku en sevdigim mevsimden esinlenildi umarim gelebilirim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de gelmek istiyorum Vespa! :)

    YanıtlaSil
  8. wow, what a great picture!
    X

    YanıtlaSil
  9. Zaten izleyicinimm bende istiyorumm hemde çokk:)

    YanıtlaSil
  10. bende katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de katılmak isterim. Duyuruyu görünce bile çok heyecanlandım. İnşallah kısmet olur. İzleyiciniz de oldum :)
    irresistible_nymph@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Vespa'cım, ben bugün bu lansmanın basın ayağına katıldım, keyifle sizin yorumlarınızı, postlarınızı bekliyorum. Şahsen ben çok eğlendim, sizlerle birlikte orada bulunacak tüm arkadaşlar çok eğlenecek; zira harika bir koleksiyon var karşımızda! Herkese bol şanslar...

    YanıtlaSil
  13. Vespacim ben katilmak istedigim icin yorum birakmistim ama gelemeyecegim. O nedenle beni cekilise katmayin. Diger bloglara da yorum birakmistim ama su an haber veremiyorum onlara,telden yaziyorum. Haber verirsen sevinirim. Tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  14. Vespacım beni seçinnnn :D

    YanıtlaSil