Organix Ever Straight Brazilian Keratin Therapy Anti-Breakage Serum

Saçlarım mahvolduğundan beri (7 ay önce sarı yaptırdım ve yandı) defalarca kestirmeme rağmen uçları resmen bildiniz keçe, tırtık tırtık kesinlikle kendine gelmeyecek halde. Bu sebeple artık denemediğim bakım yağı, bakım kremi ürün kalmadı. Gözüm sürekli yeni ürünler arıyor acaba hangisi iyi gelir diye. Baya bir süredir saç bakım ürünleri kullandığımdan önümüzdeki günlerde de hep saç bakım ürünlerinden bahsedeceğim. Ancak sanmayın ki hepsi son zamanlarda alındı, dediğim gibi 7 ay oldu saçlarım hala toparlanmadı.

Organix Ever Straight Brazilian Keratin Therapy Anti-Breakage Serum da benim umutla aldığım ürünlere eklendi. İçerisindeki Keratin beni bi şekilde cezbetti. Bakım yapar ve artık rahat ederim diye. Sulfate&Sodyum olmadığından en azından belki daha faydalı olur diye düşündüm.

Ürünü bayadır kullandım. Ürün jel kıvamında akışkan bir ürün. Vaad ettiklerini aşağıdaki fotografda yayınladım ancak benim beklentim olan saç tellerini pürüzsüzleştirmeyi yapmadı. Kırılma ve kopmaları engellemekten bahsediyor ama benim saç uçlarım zaten yanmış gibi olduğundan böyle bir beklenti içine girmedim bile.

Kullandığımda saçlarımı çok çok yumuşattığını, pürüzsüzleştirdiğini söyleyemem. Tabikide etkisi oldu. Kötü bir ürün değil, güzel bir ürün ama sıradan bir saç bakım ürünü. Ya da benim beklentim çok yüksek olduğundan ben çok etkili bulmadım.


Sanırım ben yanlış bir ürün seçtim kendime belkide krem yapılı bir ürün denesem daha çok memnun kalabilirdim diye düşünüyorum.

Ancak itiraf etmeliyim ki kokusu harika ötesi. Hindistan cevizi kokuyor ki saçlara en çok yakışan koku. Dünyadaki tüm şampuanlar ve saç bakım kremleri hindistan cevizi kokmalı. Bu ürünü sürdüğünüz zaman tüm gün gerçekten burnunuza ürünün kokusu geliyor ki bu harika bişey... Sırf kokusu kalsın diye bile kulllanılır (:

Ürünün diğer bir artısı ise 18 aylık kullanım süresi olması ve hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması.


Bu da jel kıvamındaki ürünümüz...

7 yorum:

  1. Organix markası hiç de doğal gelmiyor bana zaten sulfate ve sodium olmasa da gayet sabun var içeriklerinde.
    Neyse benim de saçlarım mahvolmuş durumdaydı. Çok kez açmaktan resmen süpürgeye dönmüştü uçları. Ben Selective markasının amino keratin maskesi ile topladım saçımı şuan gayet bakılır durumda. Kesin duymuşsundur bu ürünü ancak vermediysen bir şans vermeni tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Organix'in tek kıvırcık saçlar için spreyini beğenmiştim. saç kremi saçımı keçe gibi yapmıştı. şampuanın şampuanlıkla alakası yoktu. tek citrus mango'sunu beğenmiştim.

    saçlarım çok kuru olduğundan benim de maske arayışlarım vardı. SP Wella Hydro maskı öneriyorum. mutluluğu onda buldum:P:))

    http://maceraperest.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ben yillardir saclarimi hep sari yaparim vazgecerim birkac ay sonra degistiririm yine sari yaparim simdi bayrama yine sari yapacam. hep kirildi yandi :D ama yinede saridan vazgecemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Canım bende Organix kullanıyorum moccha olanını gerçi benimki uzatmaya yarıyor ben çok memnunum hatta yedekledim ve uzattığınıda söyleyebilirim.Ama sana Selective Keratin maskesini öneririm ben balyajdan kopan saçlarımı bile onunla kurtardım ve çoğu blogger arkadaşlarımada tavsiye ettim kullanıp memnun kalanlar o kadar çokki bence denemelisin eminimki memnun kalacaksın....

    YanıtlaSil
  5. yorumumu silmişsiniz,
    bi kusur mu ettim, anlayamadım ?
    ilik bakımı ile ilgili orgasnik bakımı yazacaktım, baktım yorumum yok..
    ??

    YanıtlaSil
  6. @MaceraperesT; Hemen bakacağım. Her öneriyi zaten yazıyorum bir köşeye teşekkür ederim (:

    @Çirkin Hatun ; Gördüm sarı saçlarını çok da güzel olmuş güle güle kullan (:

    @RoseAngeL; Çok teşekkürler aynı şeyi bir başkası da önerdi kesin deneyeceğim. (:

    @Nilmoon: sizinle mailleştik zaten (((: ama tavsiyenizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ve nihayet beyaz yüzük tablama kavustum. Cok güzelmis. Tahta kutudan kurtuldu artik yüzüklerim. Ben düzeni bir sekilde severim... Bugün ne takicam karari böylece daha kolay oluyor.. =)

    YanıtlaSil