Body Shop Candied Ginger Body Butter & Shower Gel

 The Body Shop'un her yıl yılbaşı için çıkardığı ürünlere bayılıyorum. Her ne kadar yılbaşını kutlamak (aslında kutlanan yılbaşı değil) bize özgü olmasa da ben seviyorum yılın o döneminde yapılan süslemeleri. Benim için yılbaşı süsüdür onlar (: Evimde çok çok özel şeyler hazırlamasam bile yılbaşına ait süsler, detaylar görmek beni mutlu ediyor.

Yeni yıl döneminde The Body Shop da birbirinden güzel hediye setleri ve yılın sadece o dönemine ait kokular içeren ürünler çıkarıyor. Bu sene onlardan biri de Candied Ginger. Şekerli zencefil diyebiliriz. Gerçekten çok hoş ve ye beni diyen bir kokusu var.

Body Butterlarda The body Shop seviyorsanız bu kokuyu tercih edebilirsiniz...

 Yine Duş Jelleri de çok güzeldir The Body Shop'un denemediyseniz bu yılbaşı çıkan kokulardan deneyebilirsiniz...


Candied Ginger ailesi ve diğer kokular...

Candied Ginger
Cranberry Joy
Spiced Vanilla

Body Shop Candied Ginger Body Butter & Shower Gel ürünler denemem amaçlı firma tarafından gönderilmişti. Ürün ile ilgili fikirler kendi düşüncelerimdir.

8 yorum:

  1. kaplari bile cok güzel duruoyr, cranberry olanini merak ettim : )

    YanıtlaSil
  2. Evet kapları bile çok cici.. (:

    YanıtlaSil
  3. ben zaten filmlerde bile filmin afisine bakarim, güzel duruyorsa filmde iyidir genelde, makyajlarda ve kremlerde felanda öyle :P

    YanıtlaSil
  4. Spiced vanilla geçen yıllarda da çıkmıştı. Bir ürününü alıp çok hastası olup sonra anam anam bi daha bulamam diye kenarda köşede, outletlerde ne kadar spiced vanilla ıvır zıvır varsa toplamıştım. Bir krismis klasiği oldu halbuki.

    YanıtlaSil
  5. ev kokusunu ilk kez görüyorum gidip bakmalıyım.

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Geçen sene yılbaşı serisinden aldığım 3 adet dudak balsamını hala açmadığım için kendimden utanmakla beraber body shopa uğrayıp yeni gelenlere bakmak istiyorum. çok güzeller =)

    YanıtlaSil
  7. Spiced Vanilla sersini bilmiyordum ben klasik vanilya kulllananlardanım, parfümüm bitmek üzereyd, the body shop a gidecektim bu yazı çok iyi oldu.

    YanıtlaSil
  8. Spiced Vanilla ürününü çok beğeniyorum bende.. merrapunzel.blogspot.com

    YanıtlaSil