Cecile Anti Wrinkle Foundation

Cecile Anti Wrinkle Fondöten özellikle daha olgun ciltler için düşünülmüş ve özellikle kırışıklık çizgilerine dolmadan ve makyaj yaparken aynı anda da bakım yapabilen bir fondöten. 
Ben 29 yaşındayım ürün elime denemem için ulaştığında sadece elimde denedim ve rengini yapısını, dokusunu özellikle de ışıltısız oluşunu çok beğendim.
Daha sonra ise makyaj yaparken kullandım ve gerçekten de çok beğendim. Olgun ciltlerin özellikle ışıltılı, pırıltılı ürünlerden kaçınması gerekir çünkü parlak, ışıltılı ve ışığı yansıtan pırıltılar ciltdeki kırışıklıkları daha çok belirgin yapar. 
Bu föndöten tam mat bir fondöten değil bundan daha mat duran fondötenler denedim. Ancak çok mat yapıda olan fondötenlerde ister istemez çok kuru oluyor ve uygulaması, cilt üzerinde dağıtması da çok zor oluyor. 

Cecile Anti Wrinkle Fondöten bu konuda gerçekten tam ortasını yakalamış bir fondöten. Ne çok aşırı mat. Ne de nemlendirmek için cildi aşırı parlatan bir fondöten. Kesinlikle cildi daha taze gösteriyor. 
Anti Wrinkle etkisi olsa bile ben bu fondöteni en azından şu sıralar kullanmaya devam edeceğim.
  Ne vaad ediyor? Kırışıklık Karşıtı Fondöten. Muhteşem mat formülü ve yüksek kapatıcı özelliği ile cildinizdeki kusurları minimize eder. İnce çizgileri azaltır.Cildinize ipeksi bir yumuşaklık katar. İçerdiği UV filtleri sayesinde cildinizi güneşin zararlı etkilerinden 4 mevsim korur.

Notlarım

Ürün Puanı: 6
Ürünün kutusu / ambalajı: 7
Kalite: 6
Nereden satın alabilirsiniz: Parfümerilerden satın alınabilir.
Genel puan: 6
Bir daha alır mıyım?: Evet

Ürün firma tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Ürün ile ilgili yazdıklarım kendi kişisel görüşlerimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder