Kalyon Oje Çözücü

Kalyon Oje Çözücü şimdiye kadar piyasada oje çözücü olarak kullanabileceğiniz ve işe yarayan tek marka. Sevdiğiniz ojeleri bozulacak diye sürekli yedeklemenize gerek yok. Kaldı ki yedekleseniz bile herşeyin bir ömrü var ve ojeler de çok çabuk bozulan kozmetik ürünleri. Bu sebeple bozulan ojelerinize 2-3 damla Kalyon Oje Çözücü damlattığınızda ojelerinizi eskisi gibi kullanabilirsiniz...

Kullanım Şekli;

Şişenin damlalıklı bir ağız yapısı olduğundan ojelerinizin içine miktarı kaçırmadan çözücüden tam olarak istediğiniz şekilde damlatabilirsiniz...

Ürün firma tarafından gönderilmiştir. Ürün ile ilgili tüm yazılar kendi tarafsız düşüncelerimi içermektedir.

5 yorum:

  1. bulsam da alsam ama nerdee:/ watsons'ta sprey kurutucusu falan vardı onu da bitirmişler.

    YanıtlaSil
  2. merhaba vespa,
    5-6 yıl once, annemın, parfumerısınde keşfettiği ve bana sureklı aldıgı bır urun idi,hatta gecen gun geldı aklıma, hala var mıdır acaba dedım..özellikle flormar 319 lar cok cabuk bozulur-ben sık kullanırım 319'u..1-2 damla damlatırdım ojem sureklı yenılenırdı..kullanışlı ve ekonomık..

    YanıtlaSil
  3. süpermiş bende almalıyım çok çabuk kuruyor ojelerimm

    YanıtlaSil
  4. ben gratis'te buldum aldım ama hiç de öyle çok rahat damlatıldığını söyleyemeyeceğim. keşke çocuk burun damlalarındaki gibi bir damlalık olsaymış.

    YanıtlaSil
  5. @Mihrace; Watsons da gördüm ya. Başka parfümerilerde deçok gördüm sanki ya...
    @NilMoon; kesinlikle kullanışlı bir ürün 319 almaktan ben de bıktım (:
    @*ssdesignbutik; benim de ya herşeyi tekrar tekrar almak çok saçma...
    @guzellikolsun; ben biraz daha deldim iğne ile güzel geliyor şimdilik ama haklısın keşke burun damlaıkları gibi olsaymış (:

    YanıtlaSil