The Body Shop White Musk Libertine Parfüm

WHITE MUSK LIBERTINE EAU DE PARFUM
İçgüdülerini takip eden, kendinden emin ve çiçeksi kokulardan hoşlananlar için ideal olan, White Musk Libertine, 3 farklı misk tipini bir araya getirerek, günün her saati için uygun bir parfüm olma özelliği taşır.
White Musk Libertine Eau De Parfüm'ün sayfasına gitmek ve diğer ürünleri incelemek için tık tık...



Body Shop Parfümlerini çok seviyorum. Her zaman hem ferah hem de temiz kokular oluyor.
White Musk zaten sevdiğim bir parfümdü. White Musk Libertine de bu ufak aileye katılmış oldu.
Zaten çok çok fazla parfümüm yoktur. Bunların haricinde bir de Lancome Miracle ve Miss Dior Cherie parfümlerim vardır. Bunlarıda uzun zamandır dönüşümlü olarak kullanıyorum ve hepsini de çok seviyorum.
Normalde de parfüm bitirmeden almam çünkü çabuk bozulan ürünler. Uzun vaadeli ve parfümler bozulmadan kullanabilmek için kesinlikte karanlıkta saklanmalı.


Amorito ve Chymara artık satılmıyor bile ancak bunlar değişk parfümler. Normalde iki parfüm üst üste sıkılıp kullanılmaz ama bunlar ister üst üste sıkılarak isterseniz de tek tek kullanılabilen süper parfümlerdi. Tekrar üretilse satılsa şekerli bir oku olan Chymarayı tekrardan alırdım...


The Body Shop White Musk Libertine firma tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Ürün ile ilgili yazdıklarım kendi kişisel görüşlerimdir.

2 yorum:

  1. üst üste sıkılabilen parfümlerden bende de aztique olanı vardı doğum günümde hediye gelmişti bitince gidip tekrar alıyım demiştim ama kaldırılmıştı :/ çok sevmiştim kokusunu da keşke geri getirseler onları :(

    YanıtlaSil