M.A.C Glitter & Ice Özel Lansman Çekilişi Kazananlar

Kızlar yarınki lansmana VespaGirLMakeUp blogundan davetli olarak etkinliğie gelecekler belli oldu.


j.d.

zeynep

anqel.

bensuefe

Tannesi


Yedek: dark365


19 Kasım 2011 Cumartesi günü saat 13.00'de İstinyepark AVMde M.A.C. Glitter & Ice Özel Lansman etkinliğine katılabilecek... 


Lütfen geç kalmayın ve kazananlardan gelemeyecek olan olursa lütfen bana mail ya da yorum yolu ile bildirim yapsın en yakın zamanda, Sevgiler (:


Yarın Görüşmek Üzere, makyajsız gelin (:


Çekiliş soucu için diğer bloglara da göz atmayı unutmayın...  MarjoOnTheBlogHersheyler ve ChunliBeautySpot

6 yorum:

  1. Çok teşekkürler Vespa! Seninle tanışmayı da çok istiyordum. Allah'tan bir aksilik çıkmazsa yarın oradayım. :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa bende mi kazanmışım:D
    Yanımda birini getirebilir miyim peki?

    YanıtlaSil
  3. @ j.d. Malesef etkinlik için her blogdan 5 kişi diye anlaştık. Ancak olur da benim listemden ya da diğer Blogların listelerinden eksiklik olursa haber veririm...

    YanıtlaSil
  4. @Tannesi; Ben de sevindim. Geç kalmayalım (:

    YanıtlaSil
  5. Ben yanımda birini getiricem mecburen; TATLIM'ı... O fasulyeden olduğu için sayılmaz değil mi? Kızımı bırakacak kimse organize edemedim bu saatte... :( Artık onunla olduğu kadar... :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil