Kalyon Acı Cila

Kalyon Acı Cila bugüne kadar denemediğim bir üründü. Cila elime ulaştıktan sonra denemek için tırnaklarıma sürdüm. Aslında amacım tadınından çok görüntüsüne bakmaktı. Genellikle erkeklerde de görülen bir durum çünkü tırnak yeme ya da eli ağzına götürme alışkanlığı. Bu sebeple tırnaklara sürüldüğünde parlak mı yoksa mat hiç sürülmemiş gibi mi duracağını merak etmiştim. Ancak fotograflardaki gibi parlak aynen bir cila gibi görünüyor. Bu sebeple erkeklerin bu ürünü kullanması bence pek mümkün değil.


Daha sonra ben tırnaklarıma bu cilayı sürdüğümü tamamen unuttum. Elimle yiyebileceğim bi sürü bi şeyler yedim tüm gün ve sürekli ağzımda bir acılık var ne yersem. Ben de tüm gün kendimden değil de yediklerimden şüphelendim. Neden acı böyle diye... Sonra aklıma geldi ki tırnaklarımda bu cila var. Gerçekten çok acı ve garip bir tadı var. Deliler gibi tırnak yeme ya da ellerinizi ağzınıza götürme alışkanlığınız var ise tavsiye ederim. Ancak elinizde cila var iken kesinlikle yemek hazırlamayın, elinizle bir şey yemeyin ve özellikle hamur işlerine hiç mi hiç bulaşmayın. Tüm gün elinizi defalarca yıkasanız bile o acılık aseton ile cilayı çıkarmadıkça gitmiyor...


Kullanımı

İçerik ise şöyle ...

Bu ürün firma tarafından deneme tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Ürün ile ilgili görüşlerim kendi kişisel fikirlerimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder