Gabrini Matte Nails (Mat Bitişli Ojeler)

Gabrini Mat Ojeler tek kelime ile gerek renkleri gerekse kalıcılıkları gereksede yapısıyla harikalar. Hem biliyorsunuz artık Gabrini'nin çok güzel bir e-alışveriş sitesi var. Kimse size laf etmeden, neye baktın, neyi elledin diye sorup soruşturmadan istediğiniz gibi alışveriş yapabiliyorsunuz... Gabrini online alışveriş için tık tık ....

Bu noktadan sonra pek söyleyecek bişey yok aslında sizleri sadece bu güzel renkler ile baş başa bırakıyorum....

Benim favorilerim; açıkçası gerçekten hepsi. Daha öncede başka markalarda tüm seriyi beğendiğim olmuştu ancak bunlar gerçekten çok güzel ve farklı... (:






2 yorum:

  1. merhaba vespa..
    tam da konusu..bugun gabrini multıvıtamın serisi, mat olmayan, 336 renk siyah oje aldım..ilk kez siyah oje kullanacagım ıcın bır merak,bir sevincle sürmeye başladım..altına düzgün dursun sürümü kolay olsun diye,bir de kolayca çıkıyor sonrasında diye, flormar max growth sürdüm tek kat..
    aman allahım o siyah oje bildiğin bir petrol kokusu ve suluboya gibi renk vermeyen pis ,dalgalı bir şeye dönüştü..4kat sürdüm inatla ancaa eh biraz siyah ve pürüzsüz durabıldı..tabi 4 kat ojeyi kurutmak hele ki koyu rengi,çok zaman ister..hemen sildim flormar plus quartz058 sürdüm mis gibi, oh..
    nasıl oldu dersin bu oje böyle..içimde kaldı..aldığım yer bir marketti ve başka marka secenegım de yoktu.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. slm, valla A101 diye bir süpermarketteydim bgn ve aceelem vardı yine de gabrini matteları merak ettiğimden 396yı çaktırmadan sürdüm ve çok beğenip aldım :D 394 ü de sürdüm ama o matlaştmadı diğeri gibi çabucak, dedim bunların hepsi aynı değil herhalde, neyse ztn çok oje aldın bu ara yürü git dedim:D ztn pek renk çeşidi yoktu, 389, 394, 396 ve 397. yine de bir kez daha gabriniye denk geldiğimde daha ayrıntılı incelicem ;)

    YanıtlaSil