NOTH INGLOT O2M Breathable Oje 645

INGLOT O2M Breathable Oje 645 Epeydir bekliyordu bu oje beni sür beni sür diye ancak şimdiye kısmet oldu sürmek. Oje rengi gerçek rengine benzesin diye fotografı biraz editledim. Ten rengim tuhaflştı aldırmayınız... Renk dengeleri biraz acemice oldu bu seferlik... 


INGLOT O2M Breathable Oje ile ilgili daha fazla renk incelemk için sitesine gidip renkleri inceleyebilirsiniz...

Rengi sevdim. Bu taraz renkler yazlık ama yanık tende bu renkleri sevmediğimden eller henüz beyazken daha güzel duruyorlar...



4 yorum:

  1. vespacım elini siyah beyaz tutup ojeyi renkli tutsaydın ;) süper olmamıydı .
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agggghhh evet sormaa... Ancak şöyle oldu yanlış bir anda orjinal fotonun üzerine kayıt yaptı. Yedekte fotografın aslı yoktu anca bu kadar geri döndürebildim ondan ... siyah beyaz da yaptım iyice karardı ten kısmı (:

      Sil
  2. Oje gerçekten çok güzel, benzeri (eğer Inglotta da yansıma varsa belki de aynısı) Pastel 123 şuan tırnaklarımda, güle güle kullanın vespagirl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim ancak havalar düzelirse daha da süper bir renk olucak (:

      Sil