Golden Rose Holographic Color Oje No:101

Şu sıralar pek vakit bulup seri şeklinde yazı yazamıyorum. Hatta oje sürmeye bile ara vermiştim zamansızlıktan. Hatta 2 hafta daha böyle sürecek gibi... 
Ancak Golden Rose Holographic Color Oje No:101 gerçekten de süper bir oje. İçindeki sıradan bildiğimiz minik simler değil çok güzel ışıltısı var. 
Golden Rose Holographic Color Oje'nin 101 numarası hariç bende 102, 107 ve 120 numaraları da var. Zaman buldukça yavaş yavaş onarı da tanıtacağım.
Bugüne kadar, özellikle son çıkan yeni ojeler arasında, en en en beğendiğim seri oldu Golden Rose Holographic Color Oje serisi.





2 yorum:

  1. Rengi çok güzel ama içindeki o miniminnacık noktalar bnm içimi fena gıcıklıyo:/:)

    Blogumda ayakkabı çekilişim var, bekleriim:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  2. Vespagirl; ojeyi çok beğendim,sana da çok yakışmış.Ben de hemen sipariş vereceğim ancak numarasını başlıkta 101 resimlerin üzerinde de 107 okudum. Doğrusu hangisi?

    YanıtlaSil