Deborah Milano Colour Copy Mat Effect Foundation Sand 2

Deborah Milano Colour Copy Mat Effect Fondöten Renk: Sand 2 deneme fırsatım oldu.
Ürün standart fondöten ölçüsünde yani 30ml ve SPF 10 içeren bir ürün. Özelliği uygulandığı zaman MAT bir görünüm vermesi. Tam da üzerinde yazdığı gibi Karmadan Yağlıya dönük ciltler için uygun.
Amaç yağlı ciltleri ya da çabuk yağlanma şikayeti olanları mat bir fondöten görünümü ile bu sonunu en aza indirmek.



Benim cildim şu sıra sanırım soğuklardan oldukça kurudu. Özellikle yanaklarım nemsiz. Genelde Karma diye bildiğim cildim bile kuru. Bu sebeple Deborah Milano Colour Copy Mat Effect Fondöteni cildimde daha önceden nemlendirici sürmeme rağmen çok zor dağıttım. 

Yapısı oldukça kıvamlı olduğu için dağıtmak yedirmek benim kuru cildimin üzerinde çok zor oldu. Ancak, bu fondöten zaten yağlıdan karmaya dönük ciltler için daha uygun. Hatta fotografda dikkat ederseniz benim yanağımın üzerinde hafif olan pullanmayı iyice abartılı bir şekilde gösterdi. Bu sebeple fondöten alırken cilt tipinizle uyum sağlamasına çok dikkat edin.

Kapatıcılık açısından oldukça örtücü ve kapatıcı bir yapısı var. Hatta sivilce izlerini gerçekten gayet güzel kapattı.


Ürün dediğim gibi yağlı ve akışkan bir yapıda değil bu da yağlı ciltlere uygulanacak fondöten için çok iyi bir özellik. Zaten yağlı olan cildinizde böyle bir fondöten daha iyi tutunacaktır.

Benim için tek eksi yanı kokusu oldu. Oldukça yoğun kokulu bir fondöten ve kokusunu sevmedim. Zaten fondötenlere neden koku koyarlar bilmiyorum. Ben çok alerjik ve her kokudan etkilenebilien biriyim. Siz satın almadan önce kontrol edin belki de sizi benim kadar rahatsız etmez...

2 yorum:

  1. en sevmedigim makyaj markasi deborah. bi pudrasini almistim. disi kirmizi bisey. asiri parfum kokuyordu. 2-3 saat snra bile kokusunu alabiliyordum o derece yani. yuzumde puturcukler olustu ki hassas bile diildir bnm cildim. kardesim de ayni pudradan almisti onun da yuzunu alerji yapti.garibimin tum yuzu boynuna kdr kipkirmizi oldu. ilkve son oldu bizim icin bu marka.

    YanıtlaSil
  2. Farlarından güzel olanlar var gibi sanki ama tam da incelemedim. Malesef koku olayı benim için de olumsuz oldu...

    YanıtlaSil