MAC Fast Response Eye Cream

MAC Fast Response Eye Cream düşününelinin aksine bir göz kremi değil. Yaşlanma etkilerine karşı mücadele edecek de bir ürün değil. Adı üstünde zaten ürünü kullandığınız zaman size hızlı etki edecek bir ürün. MAC Fast Response Eye Cream Kesinlikle kozmetik amaçlı kullandığınız zaman göz altındaki şişlikleri hızlı bir şekilde indiren, uykusuz gözlerin o belirgin ifadesini biraz silen ve en önemlisi de göz altı kapatıcısına zemin hazırlayan bir krem / jel. 
Uzun süreli kullanımın da (ki kullandım 2. tüpe geçtim) kesinlikle tedavi edici bir özelliği yok. Ne zaman kullanırsanız o zaman işe yarıyor. Göz altı morluklarını kesinlikle yok etmiyor ama az da olsa daha yumuşak görünmesini sağlıyor. Aslında en önemli özelliği kısaca göz altlarını kapatıcı sürmeye hazırlıyor ve kapatıcının gün boyu göz altınızda kalmasına yardımcı oluyor.

Üründen mercimek kadar kullanmak yeterli oluyor. Bu sebeple ürün sizi uzun süre idare ediyor. Sabahları göz makyajı öncesinde uygulamak için ideal. Kesinlikle yağlı bir his yok. Cilt tarafından hemen emilen bir yapısı var bu yüzden ben seviyorum. Özellikle çok koyu göz altları olanlar bu üründen mucize beklemesin ama yine de denemelerini tavsiye ediyorum. Çünkü az da olsa o koyu ifadeyi yumuşatıyor. Zaten sinüzitlerin ya da yorgunluğun ifadesi olan o halkaları hiç bir kozmetik ürünü (kapatıcı hariç) tamamen yok etmeye gücü yetmeyecektir.
Bu ürünü kullanmayı seviyorum. Şimdilik buna benzer bir muadil ürün kullanmadım. Yine bitirirsem, yine almayı düşünürüm.

1 yorum:

  1. Pek çok kişi mucizeymiş gibi anlatıyor. şahsen benim gözaltlarım için yeterli nemi sağlamadı. Hayal kırıklığı

    YanıtlaSil