English Home Dikiş Kutuları

Size şurada bahsettiğim tık tık dikiş kutusundan sonra bunlara rastlamam tamamen bir tesadüf.
English Home'un Ahşap Rölyef ile hazırlanan bu Dikiş Kutularına bayıldım umarım bi gün bu kutuların hakkından gelecek kadar dikiş bilgim olur şimdilik kendi kendime kanaviçe modelleri ile uğraşıyorum ama kararlıyım dikiş de öğreneceğim. Küçüklüğümden beri söyledikleri ama benim hep burun kıvırdığım bir fikir olan "Herkesin dikiş bilmesi gerek" diyen Anneme ve Teyzeme burdan sevgilier... ((:










6 yorum:

  1. Çok tatlı bişeymiş bu :)

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle senin şu odana aşığım 2. side o masa masadakiler ve o dolap nasıl güzeldir öylee <3

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerler tatlım,güle güle kullan.Sitede görüp bende hayran kalmıştım,ama benim malzemeler için çok minikler :) Hadi artık senden de güzellikler bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar sevimliler bunlar böyle ^^

    YanıtlaSil
  5. Ayni zevklerimiz demek ki ben de aldim cunku aynilarindan, kullanmaya nasil kiyicam bilemiyorum ama gule gule kullan sen de. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. muhteşem görünüyor bunlar bayıldımm...

    YanıtlaSil