La Roche Posay Hydreane Legere Nemlendirici ve Makyaj Bazı

Bu ürün elime geçtiğinden beri istisnasız hergün kullanıyorum. Normalde karma olan cildim bu acayip soğuk kış günlerinde ister istemez kuru bir cilde dönüşüyor ancak cildim normalde de çok çok kuru olmadığından La Roche Posay Hydreane Legere Nemlendirici ile günü kurtarabiliyorum. Özellikle başlığa makyaj bazı yazdım. Evet biliyorum bu bir nemlendirici ancak gerçekten yapısı yumuşacık bir makyaj bazı gibi. Zaten ürün içeriğinde de makyaj bazı olarak kullanılabilir yazıyordu. Normal nemlendiriciler gibi sürdüğünüz zaman makyaj öncesi yapış yapış bir his vermiyor. Cilde yedirdiğiniz anda cilt hemen nüfus ediyor ve hem cildi nemlendiriyor hem de makyaja baz hazırlıyor.

29 Şubat 2012 tarihine kadar tüm yetkili eczanelerde 19.90TL satışta. Mutlaka ama mutlaka deneyin özellikle makyaj öncesi cildi hem güzel nemlendiriyor hem de cildinizin gerçekten rahatladığını hissediyorsunuz.
Özellikle Hassas ciltler için La Roche Posay gerçekten tüm ürünleri ile harikalar yaratıyor. 


Hydreane Legere

Normal-karma ve hassas cilt için parabensiz, nemlendirici bakım kremi.

Nemlendirir ve cildin hassasiyetini azaltır.

Belirtiler

Hassas, normalden karmaya dönük cilt.

Özellikler

La Roche-Posay termal suyundaki yeni nesil su taşıyıcıları hidrolipidlerle birleşir.

Sonuçlar

Cilt mükemmel bir şekilde nemlendirilir, cilt konforu ve esnekliği yeniden sağlanır.

Ambalaj

40ml tüp.


Ürünler firma tarafından deneme amaçlı gönderilmiştir. Ürün fotografları ve yorumlarım bana aittir.

2 yorum:

  1. bende de aynısı var,yaklaşık 1 aydır kullanıyorum,evet yüzümde yapış yapış bir his bırakmıyor ama sanki maske ile kaplanmış gibi bir his yaratıyor,zaten derimin üst katmanında da fazlalıklar birikip kendiliğinden soyulma gibi pul pul gibi bir görüntü oluşturdu bu kremi kullanmaya başladıktan 15 gün sonra fln,kokusu da çok rahatsız edici,ben lrp den böyle bir ürün beklemezdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte demek ki fark ediyor heres için kokusu. Seni rahatsız etmiş beni etmedi. Şaşırdım doğrusu öyle kalıp gibi rahatsız edici bir his bırakmasına. İnan bende hiç olmadı. Cilt ürünleri kozmetik gibi değil daha çok farklılık gösteriyor kişiden kişiye ...

      Sil