Sleek Far Paleti

Sleek markası henüz bizde yok ancak diğer Makyaj Bloglarından ya da YouTubeda Makyaj yapanlarda görüp yorumlarını okuduktan sonra ebayden aldım çok da memnun kaldım. Keşke ürünlere erişmesi çok daha kolay olsaydı bizim açımızdan.

Fiyat performans açısından çok da uygun fiyatları. Bu paletlerin normalde fiyatı 5£ civarı bişey olması lazım. İngilterede satışı yapılıyor. Online satışları henüz yok. Kısa zamanda sadece Amerikaya gönderim yapmaya başlayacaklar.

Paletlerin renklerini ben çok beğendim. Çok güzel yoğun renk veriyorlar ayrıca yapıları bakımından da gayet rahat sürülmesi. Farlar bizdeki 10 kuruş büyüklüğünde 1.1gram. Bu paletlerden bulduğunuzda almak için hiç düşünmeyin derim.

Daha detaylı bilgi için www.sleekmakeup.com




The Original Paleti;



Swatch;








Storm Paleti ;




Bu da Swatchları;







2 yorum:

  1. Renkler müthiş görünüyorrrr!
    Yalnız böyle güzel paletlerin yanlarına sünger uçlu far fırçası koymuyorlar mı sinir oluyorum. Hiç bir işe yaramıyor o fırçalar.

    YanıtlaSil
  2. merhaba:)sleek ile ilgili bu yorumu okumam iyi oldu.uzun zamandir bu far paletini denemek istiyordum.birde sleek paletlerini bu ebattan daha minik saniyordum, degilmis.paletinden en cok acid ve storm u merak ediyorum.

    YanıtlaSil