Bir Makyaj Blog Klasiği (=

Sally Hansen bugüne kadar kullandığım ojeler arasında en çok memnun kaldığım olmuştur hep. Özellikle kuru, çatlayan, sürekli kırılan tırnaklarıma en iyi gelen oje. Tırnakları kırılmadan uzatmaya yönelik olanları gerçekten işe yarıyor. 

Bu da son zamanlarda aldığım bi oje. Rengi hafif lila - açık pembe yanar dönerli. Fotograftaki serinin tırnaklara bakım yapma gibi bi özelliği yok ama rengini uzun süre koruyan bi oje.


Fotografta kullanılan ürün ; Sally Hansen Saloon Nail Lacquer Mist You




13 yorum:

  1. canım hem ojenin rengini hem de tırnaklarını çok beğendim, maşallah nazar değmesin tahtaya vur heheh :)

    YanıtlaSil
  2. Canım oje süper ;) Sally Hansen'in bu serisinden yine buna benzeyen açık bir renk olan You-Gurt var bende, bir de aynı seriden bir kırmızı istiyorum süper gerçekten çok kalıcı. Başka bir serisinden kırmızı almıştım ben onu hiç beğenmedim :(

    YanıtlaSil
  3. çok sade ve çok şeker :)

    YanıtlaSil
  4. sally hansen ojelere bayılıyorum ya :)

    YanıtlaSil
  5. Bende tirnaklarini cok begendim : ))

    YanıtlaSil
  6. sally hansenleri her yerde goruyorum ama hic deneme firsatim olmadi. gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Tırnakları bakımlı gösteren renklerden. Sevdim ben de :)

    YanıtlaSil
  8. Bu rengi cok begendim hemen gidip edinmeliyim :) senin ellere cok yakismis bu arada gule gule kullan :)

    http://kozmoguzellik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Hiç Blogunuzun düzenini değiştirerek kabul merak ediyorum? Onun çok iyi yazılmış, ben size söylemek zorundayım şeyi seviyorum. Ama belki de insanların daha iyi içerik yolunda biraz daha bağlamak olabilir böylece.
    parfum | jakarta hotel | rumah dijual | perlengkapan bayi | properti semarang | mesin fotocopy | party organizer | rental forklift

    YanıtlaSil
  10. rengi çok şıkmış, böyle hafif renkli ojeleri seviyorum :)

    http://www.lookbookunlimited.com/

    YanıtlaSil
  11. Bende dün yeni bir site keşfettim bazı makyaj ürünleri gerçekten çok düşük fiyatlarla satılıyor. Bakmanızda fayda olacaktır. Günlük ihtiyaçlarınızı karşılamak için Parfum.com.tr alternatif olabilir.

    YanıtlaSil
  12. I know where I'm going and l know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want.Thankyou i really love it.....

    YanıtlaSil