Everyday Minerals

Everyday Minerals sitesinden sipariş verdiğim Sample Kit'im ve bu siparişi yılbaşı döneminde verdiğim için hediye olarak gelen 3 far ve 1 allık. Sample Kit içinde 3 fondöten, 1 kapatıcı ve 1 allık numune boyu alabiliyorsunuz. Numune boyu yani Sample boyu olduklarına bakmayın gerk yapılarındaki örtücülük ve yoğunluk bakımından gerekse az kullanılmasından dolayı o ufacık kavanozlar bile size uzun bi süre yeter en azından bana yetiyor...

Ayrıca Flat Top Brush (Ucu düz görünen) ve Long Handeld Kabuki Brush bu fondötenleri uygulamak için çok güzel fırçalar. Bir de fotograflarda Baby Kabuki Brush var gerçekten de hayatımda gördüğüm en bebek en ufak kabuki o da diğerleri gibi mineral makyaj uygulamak için çok güzel bi fırça.










Sample Kitler sitede bedava. Siz kendi Sample Kitinizi oluşturduktan sonra sadece kargo ücretini ödeyerek bu sete sahip olabilirsiniz. Tabi fırça da almak isterseniz gönderilecek paketin hacmi büyüdüğünden kargo ücreti de ona bağlantılı olarak yükseliyor.Hatırladığım kadarı ile bu fotografta gördüğünüz ürünler için 13$ kargo ödedim. 

Daha çok bilgi almak isterseniz www.everydayminerals.com  adresine bi bakın derim (=

Benim aldığım fondöten Swatchları;


5 yorum:

  1. yazı güzel, resımler guzel :) daha ne olsunnn

    YanıtlaSil
  2. everyday minarels'den sample kit ile tam boy ışıltılı bir allık almıştım. all smiles idi adı galiba. bir de şu ucu küt kabuki fırçadan var. bu fırçayı herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. merhaba, internette m.a.c araştırırken sitene denk geldim, ben de sample kit istiyorum ama merak ediyorum acaba ne kadar zamanda geliyor kargo?

    YanıtlaSil
  4. ya canim ben 1 nisanda siparis verdim, hala gelmedi paket???

    YanıtlaSil
  5. ayy, bu kadar uzun mu sürüyormuş? neyse sonunda gelsin de, postada filan kaybolması üzücü olur. nihan eline ulaşınca haber eder misin? ben de bugun verdim sipariş, dayanamadım cevap gelmeyince. bakalım nolucak :(

    YanıtlaSil