INGLOT




Inglot bu hafta Sevgililer Günü nedeniyle %25 indirimli... Eğer istediğiniz bir şey varsa kaçırmayın derim. Normalde kendi kendine böyle inidirimler yapmıyor ancak, Bonus ya da başka banka kartlarına nadir de olsa bazen %25 indirim yaptığı dönemler oluyor. 

Ben de sadece "bakmak" için gitmiştim Inglot mağzasına. İçeri de öylesine "bakmak" için girdim...
İlk kez uzun uzun inceledim ürünlerini. Özellikle Pigmentleri gerçekten çok çok güzel...

Inglotda önce bütün ürünleri uzun uzun inceledikten sonra palet yapmaya karar verdim ve bu fotograftaki farların önünde yaklaşık bi 45 dakika oyalandıktan sonra yaptığım palet ortya çıktı (=  

Bu palete Freedom System Palet deniyor. İsterseniz içine kocaman bi pudra da ekleyebiliyorsunuz ama zaten beğenerek kullandığım pudralarım olduğundan pudra almadım. 

Bir de aklınızda olsun. Kare far serisi ile Dikdörtgen farların serisi birbirinin aynısı. Yani beğendiğiniz bir rengi ister dikdörtgen isterseniz kare formda alabilirsiniz. Gramajları da aynı...

Paletimde ennnn çoook kare farlarda yeşil olanı beğendim gerçekten güzel bi yeşil...

Not; 
Normalde Palet içine seçeceğiniz farların tanesi 11 Tl iken indirim ile 8.25'e geldi. Allık normal fiyatı 15Tl ancak indirim ile 11.25. Aynı şekilde palet fiyatıda 15 Tl, indirim ile 11.25'e geldi...

(Bu fotograf bana ait değil...Ben çekmedim) Palet oluşturmak için far standı;



Flaşlı çekim (Gerçeğe en yakın tonlar) 




Palet (Flaşsız Çekim)




Farların detaylı fotografları; 

Soldan Sağa Doğru;
Üst Sıra; 705S3 , 797S3
Alt Sıra; 777S3, 793S3



Soldan Sağa Doğru Renkler; 548, 496, 441, 469


Soldan Sağa Doğru;
735S3, 732S3



Bu da paletimdeki tek allığım; çok güzel bi şeftali tonu, ışıltıları tam olarak çıkmamış tekli fotografta (palet fotografı gerçeğe daha yakın)
Allık Rengi; 23B1


Son Yorum;

Palet şık beğendim. Farları oturttuğunuz yerde (yani paletin tabanında komple)  ince bi mıknatıs var. Bu şekilde farların içinden düşme olasılığı yok gayet güçlü bi mıknatıs. Paletin içinde (fotograflarda  her nekadar belli olmasada) ayna olması artı bi özellik.

Farlar gayet kaliteli özellikle 8.25 Tl fiyata alabileceğiniz diğer markalardaki farlar ile karşılaştırdığınızda. Eve gelince fark ettim bazı renkler bende daha önceden almış olduğum MAC farlarıma çok benziyor  (renginden tutun da, yapısına kadar)  bu benim için kötü oldu ama en azından bu palet çantada taşımak için daha pratik.  Bugün ilk kez sürdüm farlarımı (kendi başına sürüldüğünde birikme yapıcak kadar kremsi yapıda değiller, tebeşir tozu gibi de değiller. Benim en beğendiğim sürülmesi en kolay yapıdalar) ben MAC Painterly Paint Pot ile kullandım çok da beğendim duruşlarını...   Farlar renkleri ve yapıları ile 10 üstünden 10 aldılar benden (=

Allık; Allığı alırken sadece 1 rengini çok beğendim o da paletimdeki renk oldu. Diğer renkler çok simli geldi bana. Demek istediğim içindeki simler resmen tek tek sayılacak gibi duruyorlardı. Işıltıdan çok sim gibi görünüyorlardı.  Bugün paletimdeki bu allğımı kullandım. Bi süre kullanırsam belki en hızlı bitirdiğim allığım olmuş olur kendisi çünkü daha allık fırçasını üstüne değdirdiğiniz anda aşırı tozutuyor. Çok tozuttuğu için fırçaya çok fazla gelmiş oluyor ürün palyaçoya dönmemek ve allığı eşit dağıtmak  için fırçadaki fazlalığın çoğunu atmak lazım önce... Bu yüzden allık benden 10 üstünden 5 aldı )=    Inglot’un diğer tekli allıklarının yapıları belki daha iyidir?!

Inglot benim için seneye yapacağı Sevgililer Günü indirimine kadar yasaklanmıştır :P

5 yorum:

  1. çok kullanışlı bir palet olmuş, bayıldım! Güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Vespacım çok beğendim paletini ve farlarını. Dün annemle inglottaydık ama azmettim hiçbir şeye bakmadım, sanırım iyi yapmışım, indirimle birlikte kendimi kaybedebilirmişim :P :)))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım,renkler çok güzel:))

    YanıtlaSil
  4. ooo renkler de pek güzelmişşş :) bu parasızlıkta beni kışkırtmayın diyorum size :)

    YanıtlaSil