İpek Şampuan ve İpek Saç Kremi (Bitenler 3)

İpek Şampuan ve İpek Saç Kremi her zaman çok övülen ürünlerdi. Özellikle saç kremini deneyip de beğenmeyen yok gibi bişeydi. O kadar çok övgüsünü duydum ki denemeden geçmek istemedim.

Ne zamandır söylüyorum saçlarım şu sıralar bitmiş durumda oldukça bakıma muhtaç durumdalar. Çünkü bi dolu işlem gördüler. Saç kremlerini de oldukça yoğun kullandığım bir dönemdeyim. Şampuan ve saç kremini aynı dönemde birlikte kullandım.
Şampuan için pek bi yorumum yok. Normal bildiğiniz sıradan şampuan işte. Neyi eksik yaptı bilmiyorum ama ben pek sevmedim. Sadece kokusu oldukça güzeldi. Tekrar satın almayı düşünmüyorum.
Saç Kreminden umutlarım çok yüksekti bu kadar övgüden sonra. Ancak çok da memnun kalmadım. Banyoda bolca kullanıp saçımda bekletince tabiki saçlarım çok rahat taranır hale geldi. Ama banyodan çıktıktan sonra saçlarımda saç kreminin bir etkisini göremedim. 
İkisinide tekrar satın almayı düşünmüyorum ancak tabiki tanesi 2 TL olduğu düşünülürse ki bular kocaman şişeler. Fiyat performans açısından iyi de denilebilir. Sonuçta sadece kullanıldığı esnada bile oldukça iş görüyor saç kremi.


2 yorum:

  1. Ahh canim ahh sorma ayni derten bende muzdaribim benimde saclarim cok kotu durumda ne kullanacağımı sasirdim varsa bı onerin cok sevinirim tatlim bloguna yeni üye oldum ve cok sevdimm cok aydınlatici postlar hazırlamissin canimm takipteyim

    YanıtlaSil
  2. ben senlerdir ipek in sac kremini kullaniyorum,cok memnnum.ama ben mor rengini kullandim hep.hatta tr ye geldigimde marketten almak icin gittigimde bide keratinli sini görüp onu aldim(yeni cikmis,altin rengi gibi rengi var.ama heryerde satilmiyor).hatta bu yeni cikan keratinliyi daha cok begendim.ben o kadar cok marka denedimki sac kremi konusunda anlatamam.en memnun kaldigim ürün ipek.
    ama sampuan icin ayni seyi söyliyemiyecegim.benim icin sadece sac kremleri iyi.
    umarim kendin icin en iyisini bulursun,cünkü her defasinda denemek saci yipratiyo.sevgiler

    YanıtlaSil