Bitenler 2

Bitenler yazısını ne zamandır yapmıyordum bu seferki tam da yazın ortasına geldi.

  1. Aseton. Bildiğimiz aseton bu. Bir markası vardır ebette ancak okunamayacak kadar silinmiş. Böyle büyük asetonları kuaför malzemeleri satan yerlerden alıyorum. Kesinlikle daha yoğun ve ojeyi çıkarması çok çok daha kolay. Asetonu marketden almıyorum çünkü marketlerde satılan asetonlar bu tip astonların yanında su katılmış gibi kalıyor sanki. Kuaför malzemeleri ile ilgili yazım şurada.
  2. The Body Shop Sweet Lemon ve Satsuma Duş Jelleri. Kokuları çok güzel. Banyoda köpürmesi güzel. Ancak banyodan sonra tendeki kokusu yarım saati geçmiyor. %50 indirimden almıştım yine alırım yine alırım (:
  3. Maybelline Mineral Powder. Açıkçası mineral ürünlerde benim için Everyday Minerals açık ara önde ama maybellineden de oldukça memnun kaldım. Uygulaması pratik çünkü özensiz ve sıradan bir kabuki ile sürseniz bile dağılması güzeldi. Belkide renk açısından benim cildimle çok uyumlu olduğundan böyle hissettim. $3 gibi komik bir rakkama almıştım ebayden. Tabiki alışveriş yasağı öncesi...
  4. Duru Gourmet Mango Dondurma Duş Jeli. Memnun kaldım. Evdekiler bittiğinde ve kokusunu özlediğimde tekrardan alabilirim.
  5. Marks&Spencer Camellia Bath Foam. Aslında bun ürün banyo köpüğü kategorisinde ancak ben bunun duj jelini de kullandım ne yapılarında bir fark var ne de köpürmesinde. Duş jelide çok köpürüyor, banyo köpüğüde çok köpürüyor. Bath Foam 500ml ile Duş Jeli 250ml'in fiyatları aynı olduğundan tabikide bath foam tercih ediyorum.
  6. Loreal Elseve Yağlanma Karşıtı Dengeleyici Şampuan. Saçlarım bu kadar çok işlem görmeden önce (saçlarımda röfle olmadan doğal halinde iken) dipleri çok çabuk yağlanıyordu. Hatta saç diplerimdeki yağlanma saçlarımı çok iyi şampuanlayıp yıksam bile yağlı kalıyordu. Kesinlikle yağı tam arındıramıyordum. Doktora danıştığımda saçlarımı daha az sıklıkla yıkamamı söyledi saece. Bunun sebebi ise saçlarımı yaz kış hergün yıkamaktan saç derimin sebum dengesini bozmuşum. Yani ben saçlarımı temizledikçe saç dersi kendini korumaya alarak daha fazla yağ üretirmiş. Bu yağ da tabi normal bir saç yağlanması gibi olmadığından ne kadar şampuan yaparsam yapayım yağı arındıramıyordum. Zaten yıkadıkça sebum üretimi artıyordu. Saçlarımı halen hergün yıkıyorum çünkü dışardan eve gelidğimde dışarının tozunu üzerimden atmak istiyorum. Evden çıkmadığım günler ancak belki biraz tahammül edip saçlarımı yıkamıyorum. Anlattığım gibi böyle garip bir şikayetim olsa bile Loreal Elseve Yağlanma Karşıtı Dengeleyici Şampuandan çok çok memnun kaldım. Saçlarım artık eskisi gibi yağlanmıyor. Her zaman tercih edeceğim şampuanlar arasına girdi bile...
Bu ürünler ne zamandır fotograflanmayı ve yorumlanmayı bekleyen ürünlerdi ve tabiki tüm duş jelleri aynı anda bitmedi. Sadece hazır yaza denk gelmişken hepsinden birden bahsetmek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder