Babyliss Çift Taraflı Işıklı Krom Ayna Model No: 8425

Bu makyaj aynasını geçen yıl aldım ve ancak sıra geldi yazısını yazmaya neyse fotograflar istediğim gibi oldu en azından kısmet bugüneymiş (:
Bu aynayı alana kadarki dönemde sürekli ne gerek var diye düşünüyordum. Hare şeklindeki azıcık ışığın ne faydası olabilir ki tamamen bir aldatmaca ürün diyordum. Ancak aldıktan sonra gerçekten de çok çok memnun kaldım. Ben çok alıştım bunu kullanmaya makaj yaparken gerçekten büyük rahatlık sağlıyor. Bu aynaya alıştıktan sonra gerçekten de her aynada ışık özelliğini arıyorsunuz...



  • Henüz bizde yok ama Babyliss'in yeni ışıklı makyaj aynası ise şu şekilde...


  • Aynada ayar yapabileceğiniz 3 farklı ışık seçeneği var bunlar da şu şekilde...

    Tungsten Işık yani sarı ampül ışığı ;

    Floresan ışığı soğuk ışık

    ve de en son olarak Gün Işığı makyajı kontrol etmek için.

    Kaşlarınızı çok detaylı bir şekilde alabilirsiniz. Takma kirpik takarken rahat etmek için kullanabilirsiniz. Ayrıca aynaın arka kısmı yine ayna. Ancak 5 kat büyüteçli bir ayna. Özellikle bu kısmı kaşlarınızı alırken de kullanabilirsiniz...


    11 yorum:

    1. Super bu yaaaa
      galiba boynerde görmüştüm , bir türlü sıra gelmedi almaya .. ilk fırsatta gidip bakmalı..güle güle kullan

      YanıtlaSil
    2. Gerçekten kaş alma konusunda gayet işlevsel görünüyo :) Güle güle kullan.

      YanıtlaSil
    3. bende istiyorum yaaa,çok beğendim,bulan olursa banada haber versin:)

      YanıtlaSil
    4. bunun büyüteçli olmayanı sanırım daha uygun fiyatlı, yaklaşık yarı yarıya. ışık özelliği de aynı.. ben de en yakın zamanda alıcam inşallah =)

      bi de şeyi sorucam, o arkada görünen takılığa bayıldım tatlım yaa. nerden alınır nası yapılır bilgi verirsen sevinirim =)

      YanıtlaSil
    5. süpermişş güle güle kullan :)
      şu arkadaki beyaz m.dolabını merak ettim nerden aldın çekmece boyu güzelmş nerden aldın

      YanıtlaSil
    6. Harika bişi bu yaa bayıldım resmeen :D Güle güle kullan :)

      YanıtlaSil
    7. Selam dün gece Loreal etkinliğinde tanışmıştık. Tekrar memnun oldum.
      Takipteyim :)

      http://trendydolap.blogspot.com/

      YanıtlaSil
    8. bende ordaydımmm bende takibindeyim;)
      http://editorist1783.blogspot.com/

      YanıtlaSil
    9. bende ordaydımmm bende takibindeyim;)
      http://editorist1783.blogspot.com/

      YanıtlaSil
    10. İyi hünler,sitenizi avonun ultra color rich swatchlarını ararken buldum.Sizi uyarmak adına yazıyorum,gg de swatchlarınız bazı satıcılar tarafından kullanılmakta.Bilginize

      YanıtlaSil
    11. bu aynada ki soğuk ışık, sıcak ışık ve neon ışık ne işe yarıyor :)

      YanıtlaSil