Maybelline Pulse Perfection Rimel


Maybelline Pulse Perfection Rimel

Bu aralar çoğu marka titreşimli rimel çıkarmaya başladılar. Bir süre sonra tabi market markalarında da bu rimelleri piyasaya sürdüler. Maybelline titreşimli rimel yorumları iyi sayılır. Özellikle bir iki yerde okuduğum kadarı ile Lancome Oscillation Vibrating rimel hiç hissedilmeyecek kadar az titrediğinden Maybelline
Pulse Perfectionın daha iyi olduğunu okumuştum. Makeupalley de Maybelline 2.8, Lancome ise 2.9 puan almış.


Fırçası esnek plastik fırçadan oluşmakta. Bu tarz fırçalar ilk çıktığında hiç sevmemiştim ama kabul etmek lazım ki bu tarz fırçalar her zaman en uzun kirpikleri yaratan fırça tipi...


Fırça Yapısı




Titreşimi on/off açıp kapatabileceğiniz düğme rimelin uç kısmında bulunuyor. Kullanması çok rahat ve kolay hiç bir sorunu yok...


Rimelsiz, kapatıcısız hali...


Rimelsiz, kapatıcısız hali...



Rimel sürerken öyle 1 kat 2 kat uyguladım diyemem göz pınarının oraya dış kenara derken katlar oluyor 6-7 genelde de bu şekilde rimel sürüyorum. Bu yüzden bu rimeli de test ederken yine bu şekilde sürdüm.




Rimel kirpikleri gerçekten uzatıyor ama maesef kirpiklerin birbirine yapışmasını önleyemiyor. Yinede aman da kirpiklerm birbirine yapıştı bu rimel çok kötü diyemem çünkü kirpiklerim zayıf, seyrek, kıvrık değil... Yani neydi ki ne olsun kirpiklerim (:
Bu yüzden tabi sürdüğüm rimelden takma kirpik etkisi beklemek saçmalık olur.



Fotografda da görüldüğü üzere kirpikleri uzatma konusunda gayet başarılı ama tek tek ayırma özelliği pek yok. Makeupalleyde de zaten genelde bu yönden şikayet etmiş herkes ama yinede bence iyi bir rimel. Özellikle şu sırada Lancome titreşimli rimelin +/- 90 TL gibi bi fiyata satıldığını düşünürsenz bence iyi bir muadil...Çünkü rimelleri 3-4 ayda bir yenilemek gerekiyor... Fiyat ne kadar pahalı olursa tabikide tekrar tekrar almak istemiyor insan (:

Nerden aldım? Ebay
Fiyat? $12
Henüz bu ürün Türkiyede yok ama bize de geldiğinde 15-20 TL nin üzerinde olacağını sanmam.


Edit: JustMakeup yorum kısmına yazmış demiş ki "o titreşimin kirpiklere faydası ne? " aslında bu benim yazmayı unuttuğum bir nokta (:
O titreşimin şöyle bir katkısı var hani sürerken zig zag yaparak sürme şekli vardır işte onu kolaylaştırıyor ve kirpiklerin her yerini boyamayı sağlıyor (kolaylaştırıyor diyelim)
Çok gerekli mi? Titreşim aşırı bir fark yaratıyor mu? Kesinlikle hayır. Ama uygun fiyatlı olanlardan denenebilir...
Rimelinizin şarjı bitse bile hiç bi sorun yaratmayacağına emin olabilirsiniz ((:

2 yorum:

  1. Hep merak ediyorum, o titreşimin kirpiklere faydası ne? Yani bir etkisini faydasını hissettin mi? Gözüm çıkar diye korkarım ben valla ;)

    YanıtlaSil
  2. sen o beceriklilkle hiç öyle hatalar yapmazsın gayet de güzel sürersin (:

    YanıtlaSil