Eyeko 3 in 1 Cream

Eyeko 3 in 1 Cream

Fotograflar ile ürünü tanıtmaya çalışacağım. Ürünün özellikle fondöten ile karıştırdığımda içindeki ışıltıyı fotograflamak çok zordu bu yüzden lütfen fotograflara bakarken fotografları büyütmek için fotografları tıklayınız...

Ürün ambalajı


Gün ışığında sadece Eyeko Cream Swatch

Eyeko Cream Swatch


Eyeko Cream Swatch


M.A.C. Face & Body Foundation N2



M.A.C. Face & Body Foundation N2

Sadece Fondöten nasıl bi yapsı olduğunu göstermek için fotografladım.



Eyeko Cream ile M.A.C. Face & Body Foundation N2 karışımı gün ışığında


Fotograflarda da görüldüğü gibi Eyeco Cream ile Eyeko Cream ile M.A.C. Face & Body Foundation çok iyi karışmadı birbirine. Parça parça kaldı elimin üstünde bile bu şekilde yüze sürmek daha da zor. İkisi birlikte iyi bi uyum sağlayamadılar


Eyeko Cream ile M.A.C. Face & Body Foundation N2 karışımı gün ışığında


M.A.C. Studio Fix Fluid Foundation NC25




M.A.C. Studio Fix Fluid Foundation NC25



M.A.C. Studio Fix Fluid Foundation NC25 + Eyeko 3 in1 Cream



M.A.C. Studio Fix Fluid Foundation NC25 + Eyeko 3 in1 Cream
Birbirine karıştırılmış hali
Bu fondöten ile daha homojen bir yapı elde ettim.


M.A.C. Studio Fix Fluid Foundation NC25 + Eyeko 3 in1 Cream



Eyeko 3 in 1 Cream
Ne Vaad Ediyor?
Nemlendirme, Göz Kremi ve Aydınlatıcı olarak kullanılmayı vaad ediyor.

Nerden satın alınır?
Eyeko'nun internet sitesinden ücretsiz kargo ile alınabilir. Sıkıntısız bir şekilde Türkiyeye gönderim yapıyorlar. Fiyatı ise $9.


Eyeko'nın bu kreminin kullanım amaçlarından en çok sivrileni aslında bir göz kremi olması. Genelde ise araştırdığım kadarı ile aydınlatıcı olarak kullanılıyor. Nemlendiricinize karıştırıp tüm yüze sağlıklı bir görünm vermesi için kullanılabilir.

Benim için artıları;
  • Kremin verdiği ışıltı gerçekten çok hoş. Sürdüğünüzde pembe - somon rengi ışıltılar içeren inci renginde ışıltı veren bir ürün.
  • Kutu ufak görünmesine karşın 36ml uzun süre gider çünkü öyle çok çok alıp da yüzünüze nemlendirici gibi sürülebilecek bir ürün değil. Tüm yüzünüze nemlendirici olarak bile kullansanız 1 fındık tanesi miktarında ürün yeterli olur.
  • Ürün ambalajı gerçekten çok şirin. Plastik bir kutu içerisinde krem ama plastik sert bir malzeme kısa zamanda bir hasar göreceğini sanmıyorum.
  • Çok amaçlı bir ürün için uygun fiyat ve ücretsiz kargo ile eline geçmesi artı bir özellik.
  • İçeriğinde A & E ve C Vitaminlerinden bahsedilmiş ama bu vitaminler kremin içerinde ne kadar aktiflik gösterir onu bilemem.
  • Ürünü cilde uyguladıktan kısa bir süre sonra krem sürdüğünüz yerde sabitleniyor bu yüzden de benim için en ilginç artı özelliği ise far bazı olarak denediğimde sonucunun hiç de fena olmayışı (: Krem formda olmasından dolayı far bazı olarak kullandığınızda tutucuğulu iyi olarak adlandırılabilecek kadar kullanışlı.
  • Ayrıca dekolte bölgesine de bu ürün kullanılabilir.
  • Nemlendiricinize, fondöteninize karıştırıp kullanabilirsiniz. Fondötene karıştırarak renkli nemlendirici elde edebilirsiniz...
  • Aydınlatıcı olarak iyi diğer özelliklerde orta halli. Dediğim gibi kendi amaçlarının dışında bir de far bazı olarak kullanılabilir.


Benim için eksileri;

  • Ürünü göz kreminin yerine kullanabileceğimi sanmıyorum. Evet verdiği aydınlık görüntü güzel ama yine de göz altlarımda pembe - somon ışıltılar içeren bir göz kremini tercih etmem.
  • Ürünün kutusunda son kullanım tarihi ürün açıldıktan sonra 6 ay! 6 ayda ben bu kremi asla bitiremem ve kullanmaya devam da ederim bir sorun ile karşılaşmadığım sürece. Ama 6 ay sonra bozulacak ise bu ürünü bir daha almak istemem. Zamanla göreceğiz...
  • Ürünün Türkiyede bulunmayışı benim için eksi bi yön. Her ne kadar internetden alışveriş yapan biri de olsam , neden bizde yok görerek alamıyoruz sorusunu soruyorum kendime ...
  • Kremi cildinize uyguladığınızda krem çok çabuk sabitleniyor ciltte. Yumuşak bir nemlendirici ile önce karıştırıp sürmek şart. Genel anlamda denediğim kadarı ile su bazlı nemlendirici ya da fondötenlerle homojen bir şekilde karışmıyor bütünleşmiyor bu da cildinize eşit yaymanızı engelliyor. Ama daha kremsi yapılı fondöten ve nemlendiricilerle karışması ve homojen bir karışım elde edip onu cilde sürmek daha kolay.
  • Nemlendirmesi benim için yetersiz. Zaten cilde sürdükten sonra hemen sabitleniyor. Bu yüzden neme doymuş bir cilt gibi hissetmiyorsunuz.
Umarım yardımcı olmuştur aynı şekilde Eyeko Tinted Creamden de bahsedeceğim...

5 yorum:

  1. 6 ay o kadar da kısa değil ya sonuçta pahalı bir şey de değil..en azından bozulunca hiç kullanamadım diye dert yanmazsın..bu arada güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler (: Aslında tüm ürünlerinde ayrım yapmaksızın 6 ay yazmışlar. Ojelerinde bile ilginç geldi...

    YanıtlaSil
  3. yanar döner olana bayıldım güle güle tüket canım

    YanıtlaSil
  4. bende aldım bu kremden ve sürüp sürüp duruyorum hergün:))
    almamakla hata ettiğimi düşündüğüm bir maskarası kaldı açıkcası diorshow bağımlısı biri olduğum için son 5 senedir başka bir maskara denemedim ama maskarasıda denenmeyecek gibi değil swatchlardan
    sen ne düşünüyorsun kullanan biri olarak ?

    YanıtlaSil
  5. Stil Direktörü; Evet açık rengi çok güzel (:

    Hersheyler; Cevap geç oldu ama rimel tanıtımını yaptım... (:

    YanıtlaSil