Oscar (Academy Awards) 2012 NARS Makyajları ve Beğendiğim Makyajlar

Biliyorsunuz çok dikkatimi çekmediği müddetçe Basın Bültenlerine yer vermiyorum çünkü dergilerde, gazetede, televizyonda zaten gördüğüm çoğunlukla her yerde denek gelinebilecek haberleri bir de blogdan duyurmanın anlamı olmadığını düşünüyorum. Kendim bloglardan Basın Bülteni okumayı sevmediğim için her mail kutuma düşeni de sizinle paylaşmıyorum.

Ancak NARS'dan gelen basın bülteni oldukça hoşuma gitti ... 2012 Oscar Ödük töreninde ünlülerin makyajlarından bahseden bu basın bültenini paylaşmak istedim. 
Aynı şekilde Hersheyler'inde blogunda daha önceden Golden Globe NARS Makyajları yazısını okumak için bakabilirsiniz...

Gwyneth Paltrow



Gwyneth Paltrow at the Academy Awards (Oscars), makeup by Leslie Lopez
NARS Products Used:
·         Pure Radiant Tinted Moisturizer,
·         Super Orgasm Illuminator
·         Alhambra Duo Eyeshadow
·         Larger Than Life Volumizing Mascara
·         Odalisque Larger Than Life Lip Gloss


 Vanessa Hudgens

Vanessa Hudgens at the Women In Film Pre-Academy Awards (Oscars) Party, makeup by Patrick deFontbrune
NARS Products Used:
·         Lhasa Eyeshadow
·         Taos Blush



Rose Byrne
Rose Byrne at the Academy Awards (Oscars), makeup by Maud Laceppe
NARS Products Used
·         Pure Radiant Tinted Moisturizer
·         Gaiety Blush, Lhasa Eyeshadow
·         Coconut Grove Eyeshadow
·         Via Veneto Larger  Than Life Long-Wear Eyeliner
·         Bilbao Lipstick
·         Copacabana Multiple


Alexandra Lamy 
Alexandra Lamy at the Academy Awards (Oscars), makeup by Janice Daoud
NARS Products Used:
·         Pure Radiant Tinted Moisturizer,
·         Copacabana & Orgasm Illuminator
·         Lhasa Eyeshadow
·         Rue Saint Honore Larger Than Life Long-Wear Eyeliner
·         Mexican Rose Velvet Gloss Lip Pencil
·         Coeur Sucre Larger Than Life Lip Gloss



ve Makyajlarını beğendiğim diğer ünlüler...


Shailene Woodley



Penelope Cruz



Rooney Mara



Berenice Bejo


Jessica Chastain


Sandra Bullock


Angelina Jolie


Cameron Diaz


Emma Stone



Jennifer Lopez




Kate Mara



Michelle Williams


Milla Jovovich


Natalie Portman







10 yorum:

  1. milla jovovich,kate mara, emma stone, angelina jolie, rooney mara, shailene woodley, rose byrne nın makyajları çoook güzel,özellikle milla ve rooney in gibi makyaj yapabilmeyi isterdim,vanessanınsa tan makyajına ve yanaklarına bittim!

    YanıtlaSil
  2. Enn cok vanessanın,angelina jolienin ve jeniffer lopezin makyajlarına bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Canım bu gelen mail ama bülten değil:) marjo ile lansmanda konuşmuştuk ve rica etmiştik bunları :) benim nyfw yazılarından yola çıkarak açılmıştı konusuda onlarda ellerindeki bütün listeye atıyorlar artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tabiki de tam bir Basın bülteni değil biliyorum. Ancak herkese giden bir mail ve benim hazırlamadığım bir derleme. (Postun en başı) Firma tarafından bilgilendirme amaçlı gönderilen bir maili ancak basın bülteni olarak adlandırabilirdim. Lansmanda sizin rica ettiğinizi de biliyorum...

      Sil
  4. Merhaba,en çok dikkatimi çeken şey,o glowy görünüm,ve ten renkleri çok güzel,ne tonda olursa olsun bir aydınlık,saydamlık filan var,bence çoğu bu ödül töreninden önce ciltlerine birşeyler yaptırmıştır,kimyasal peeling vs,makyajlar en az elbiseler kadar şahane,gözlerimi bakmaktan alamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle sağlıklı bir cilt makyaj ne olursa olsun o glowy görünüm var (:

      Sil
  5. aa hepside photoshopsuz doğal halleri ile. hep kandırıyorlar oysa onlarda yaşlanıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gayet doğal halleri bencede photoshopsuz (:
      kandırık yok bu fotolarda galiba...

      Sil