Clinique Meme Kanseri Farkındalık ve Biliçlendirme Kampanyası

3 adet Long Last Glosswear, ufak ayna ve Clinique sembolu ile süslenmiş bu anahtarlıklar Meme Kanseri farkındalık ve bilinçlendirmesi için hazırlanmış ürünler. Böyle bir amaca hizmet ettiği için aldım ve anahtarlık olarak da severek kullanıyorum. Meme Kanseri sembolü olan kalbin arkası ayna. 

Clinique Long Last Dudak Parlatıcısı SPF 15'in en sevilen 3 renginin seyahat boylarından oluşan bu şık anahtarlığın elde edilecek gelirin %10'u Meme Sağlığı Derneği'ne (MEMEDER) bağışlanacaktır.

Bu ürün sadece YKM mağzalarında bulabilirsiniz.





Benim haberim yoktu daha öncede Clinique ve Estee Lauder dünya çapında Meme Kanseri farkındalık ve bilinçlendirme kapsamında bu tarz ürünler çıkarmış.


2009 Anahtarlığı


2010 Anahtarlığı

5 yorum:

  1. Güzel görünüyorlar :) Cok seker.

    YanıtlaSil
  2. Bende 2010 da almıştım biraz daha değişti severek kullanıyorum.Araba anahtarımda takılı çantada başka gloss taşımaya gerek kalmıyor.2si 1 arada :)Sende güle güle kullan canım.Böyle güzel olaylara bir nebzede olsa vesile olmak çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de ayrıca glosslarda çok çok güzel (:

      Sil
  3. Bloğunuzdaki paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyoruz.Paylaşımlarınızın ve başarılarınızın devamını dileriz.Dell notebook servisleri.

    YanıtlaSil