AVON Infinite Moment For Her & For Him EDT

Avon'un yeni çıkan Infinite Moment parfümlerini deneme şansım oldu. Koku  güzel beğendim. İçeriğinden fazla anlama ama içinde vanilya olan çoğu kokuyu beğeniyorum tıpkı bunun gibi (: EDT olmasından ötürü biraz uçucu. Beğendiğim için kullanıyorum hatta yanımda işe de götürdüm ... aramız çok iyi dışarı çıkarıp gezdiriyorum bile yani (:


AVON’DAN INFINITE MOMENT İLE ROMANTİZMİ HİSSEDİN!

Infinite Moment ile romantizmi hissedin...

Infinite Moment For Her EDT, ahududu yaprakları, çiçek ve sıcak vanilya koku notalarının muhteşem birleşiminden oluşuyor. Infinite Moment For Him EDT ise, baharatlı kakule ve ferahlık veren siyah lavantanın odunsu notalar ile etkileyici uyumunu ortaya çıkarıyor.




Kısa bir süre için;

Infinite Moment For Her EDT (50ml.) ve Infinite For Him EDT (75ml.) %40 İNDİRİM ile SADECE 32,00TL! 




Ürünler firma tarafından deneme amaçlı gönderilmiştir. Ürün fotografları ve yorumlarım bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder