Make Up For Ever HD High Definition Powder

Make Up For Ever HD High Definition Powder
Cilt makyajınızdan sonra, yani fondöten üzerine cilt parlamasını engellemek, cildin yağlanmasını engellemek için transparan yani renksiz ve çok ince yapılı bir toz pudra. 
Pudra dediğime bakmayın bu şeffaf pudra tamamen makyajı cilde oturtmak ve dediğim gibi fondötenden dolayı cildin parlamasını engellemek için. Yani cilde matlık kazandırıyor. Ancak bu matlık cansız bir görünüm değil. Sadece makyajın parlamasını engellemek için.
Pudra kutusunda tamamen beyaz görünüyor ancak yapısı çok ince. Bu yüzden cildinize sürdüğünüzde kayboluyor. Tüm cilt renkleri ile uyumlu.


Tüm makyajım bittikten sonra büyük ve puf bir fırça olan Eco Tools Büyük Pudra fırçası ile hafif ve yumuşak hareketlerle tüm yüzümü geçiyorum MUFE HD Pudra ile. 
Bugüne denk bu üründen sebeplenecek herhangi bir sivilcelenme sorunu da yaşamadım.
Bendeki 5gr'lık travel size ancak hiç de ufak değil bana uzun bir süre gidecektir.




4 yorum:

  1. çkk fydalıı oluck bi ürüne bnziorr:) blogunu begenerk tkip ediormm snide yeni bloguma bklerimm izleyicim olursan sevnrm sevgilerle kitty:)

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. güzel bir pudraymış.özellikle matlık sağlaması.buna benzer başka hangi markalar var?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kuzum güle güle kullan :) Bir sorum olacak, şu Eco Tools fırçalarını nasıl temizliyorsun???
    Begüm
    http://www.pinkbubu.com

    YanıtlaSil
  4. Aa ben de cok merak ediyordum HD pudrayi.ELFde de var buna benzeri. Almak lazim;)

    YanıtlaSil