Claire's Oje

Claire's Ojelere geçen seneden beri ilgi duyuyorum. Bunları da zaten hepsini bir anda almadım. Geçen yazdan beri baya çoğaldılar. İçlerinde yapısını sevdiklerim de var sevmediklerim de var.
Claire's Ojelerden 35, 31, 34, 05 ve 14 nolu ojeler ilk sürüldüğünde oldukça saydamlar. Renk Paletini boyarken bu renkleri defalarca kat üstünden geçmem gerekti.
Ancak fotografda yıldızlı olanlar yani Claire's 36, 13, 30, 38, 48, 45, 46 ve 56 ise hem renkleri çok güzel hem de yapıları çok yoğun ve kremsi formülde. Tek kat bile çokyoğun renk veriyor. Özellikle Sarı tonlu olan 36 ve 13 oldukça güzel sarılar. Tırnak süslemesi ile uğraşanlar için güzel bir baz olabilecek bir sarı. 38 Nolu olan ise çok güzel bir açık turkuaz renk ve yine çok yoğun kremsi yapılı.
48, 45, 46ve 56 Nolu ojeler ise bu sezonun zaten güzel renkleri ve yapılarıda yine çok güzel. Tek katta bile çok iyi kapatıcılık sağlıyorlar.

Claire's Nail Polish 36 - 13 - 30 - 35 - 38 - 31 - 34 - 05
Claire's Nail Polish 14 - 48 - 45 - 46 - 56

6 yorum:

  1. bu postu görmeden bugün tesadüfen 45,46 ve burada olmayan 60 numarayı aldım bende. şimdi yatmadan aldığım ojelerle alakalı güzel bir yazı okumak hoşuma gitti. ben ojede yeşil renk takıntısına sahibim bir süredir ve bu serinin 60 numarası çok farklı ve hoşuma giden bir petrol yeşili oldu. =)

    YanıtlaSil
  2. ben de seviyorum claire's'in ojelerini. çok kat sürüm isteyenine denk gelmedim sanırım ki bir sürü var, her gittiğimde mutlaka bir tane alıyorum. dayanamıyorum ya şaka gibi :) güle güle kullan hepsini. konad gibi baskı teknikleri için de uygun bu markanın ojelerinin çoğu.

    YanıtlaSil
  3. Anneeem yerim ben bunları minik minik ne de güzeller ya!

    YanıtlaSil
  4. Ben de deneyeyim bunları yahu. Merak ettim bak şimdi. Listeme yazdım gitti :)
    Mucuk!
    Begüm
    http://www.pinkbubu.com

    YanıtlaSil
  5. ben ilk kez claire's oje aldım. genelde flormar ve pastelden şaşmam. no 56 almıştım. rengi çok hoşuma gitti. denedim. çok da memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  6. bende turkuazını almıştım renk pigmentleri çok yoğun tek sürüşte rengini veriyor fakat flormanında mavisini almştım tam turkuaz olmasada açık bir maviydi iki üç kat sürmek zorunda kalıyordum aralarında fiyat ve boy farkı var ama ne yapıcagız ki claires i seçmek zorundayım:( genede renkleri mutluluk veriyor

    YanıtlaSil