GARNIER Saf & Temiz 3'ü 1 Arada

Geçen haftalarda aldığım Garnier Saf & Temiz neredeyse bitmek üzere... Bu tarz bakım ürünlerini kullandıktan sonra yorumlarını yazmayı daha doğru buluyorum. Benimkide neredeyse bitmek üzere olduğundan sırası gelmiştir (:

Daha yeni fotograflarını çektiğim bu ürünü dün akşam Makyaj Günlüğü tanıtıp yorumlarını yazmış. Karamel de aylar öncesinde bu ürünü beğenip yorum yazmıştı.
Makyaj Günlüğü yorumları için şuraya ve Karamel için şuraya tık tık...



Kullanım;

Nasıl Kullanılır neler vaad ediyor?

Ürün bu şekilde. İçindeki mavi noktacıklar peeling yaparken erimediği için istediğiniz gibi masaj yapabiliyorsunuz...

Ne vaad ediyor?
Temizleyici, maske ve peeling etkisini aynı anda yapmayı, Sebum fazlasını azaltmayı, ciltdeki tıkanmış gözenekleri temizlemeyi, cilt tonunu düzgünleştirmeyi.
İsterseniz az bir miktar ürünü köpürterek temizleme şeklinde, isterseniz cilt üzerinde masaj yaparak peeling etkisi ile, isterseneiz ürünü temiz cilde yayıp maske etkisi ile kullanabilirsiniz...


Açıkçası ben yüzüm için kullanma niyeti ile almadım bu ürünü çünkü zaten bunun için ürünlerim var elimde. Ancak benim dekolte bölgemde ara ara sivilceler çıkar bunları gidermek ve cilt tonunu düzgünleştirmek istediğimden banyoda kullanabileceğim bir ürün aradım ve bunu aldım.

Benim için Olumlu Yönleri;
  • Gerçekten de düzenli bir kullanımda sebum fazlasını aldı ve cilt tonunu düzeltti.
  • Uygun fiyatlı bir ürün.
  • Tüpte olması ile hijenik.

Benim için Olumsuz Yönleri;
  • Kokusunu sevmedim. Tarif edemeyeceğim tuhaf bir kokusu var. Ancak olumlu yönleri ağır bastığından tavsiye ederim.
Tekrar Alır mıyım? Kesinlikle evet.

Fiyat? 6.5 TL ile 10TL arasında çeşitli yerlerde gördüm.

Nerden satın alabilirsiniz? Büyük marketler ya da parfümericilerde bulabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Bu ürünü bende çok beğendim maske olarak kullandığınızda cildiniz ferahlıyor harika

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullandim bundan, yeni bitirdim. Aslinda cilt bakimi icin baska marka kullaniyorum ama tatile giderken bunu attim cantama. Fena degil ama super degil. Olmazsa ben de yazarim bi ara:)

    YanıtlaSil
  3. Evet süper olmasa da. Ortanın az üzerinde bi performansı var...

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    hiç kullanmadım bu markayı ama Lorealinmiş zaten.bugün aldım birazdan deneyecegim umarım memnun kalırım .

    YanıtlaSil