Flormar Quartet Eye Shadow


Flormar Quartet Eye Shadow Swatch


Flormarın bu yeni seri farlarına bayılıyorum. Renklerini de dokularını da çok seviyorum. Şimdilik elimde 3 rengi var. Üçünün de renk uyumları çok güzel. Özellikle Pigmentasyonları çok iyi oldukça yoğun renk veriyorlar.

Flormar Quartet Eye Shadow Swatch No: 406



Flaşlı Çekim


Flormar Quartet Eye Shadow Swatch No: 408



Flaşlı Çekim

Flormar Quartet Eye Shadow Swatch No: 401



Beyaz gibi görünen bu tonu aslında MAC Nylon far gibi yani altın alt tonlu bir far...


Flaşlı Çekim


Özellikle şu pembenin rengini çok beğendim.
Neleri Sevdim?
  • Dokusu çok güzel. Sedefimsi bir yapısı var. Özellikle açık renkleri çok aydınlık bir ifade veriyor uygulandığında. MAC Far yapılarından Veluxe Pearl farlara benziyorlar. Hatta onlardan bile yumuşak sürümlüler.
  • Pigmentasyonları yani sürüldüğünde renk vermesi çok çok güzel.
  • 4lü renler birbirleri ile çok uyumlu.
  • Fiyat uygun. 4lü Farlar 7.5TL fiyata flormar standlarında bulabilirsiniz.
  • Ambalaj güzel ve sağlam.

Kalıcılıkları konusunda bişey diyemiyorum çünkü far bazı sürmeden göz makyajı yapmıyorum. Far bazı olmadan denemediğimden kalıcılık konusunda bişey diyemem. Ama yumuşak olmalarına rağmen kremsi bir yapıda olmadıkları için, ve renklerde çok yoğun olduğu için, bazsız kullanımda bile uçup giden bir far olacağını düşünmüyorum...


Neleri Sevmedim?
  • Sevmediğim bir özelliği yok, tavsiye ederim (:

11 yorum:

  1. bugün bu farların içinde mor renk olanından alacaktım ama son anda vazgeçtim,ve şu anda da pişman oldum çünkü gerçekten çok gzllerrr:)

    YanıtlaSil
  2. Off harika görünüyorlar, bu markadan beklenmeyecek bir performans. Ben sende ne görsem almak istiyorum, çok güzel tanıtıyorsun ondan olsa gerek;))

    YanıtlaSil
  3. Canım bütün detaylarını vermişsin.
    Teşekkürler.
    İyi geceler...

    YanıtlaSil
  4. Süper öyle güzeller ki! Bugün bakıcam hemen.

    YanıtlaSil
  5. Canım sen bu kadar övdüğüne göre ve renklerde muhteşem olduğuna göre ilk fırsatta alacağım! Süper gözküyorlar.

    YanıtlaSil
  6. Vespacım gerçekten çok hoş görünüyor hepsi güle güle kullan cnm..Tatlım bişi sorucam arka fonu nasıl siyah yaptın ve resmin üzerine yazıyı photoshoplamı yapıyosun yardımcı olursan sevinirim cnm.Fotoların kalitesi de çok iyi profosonel çekim mi?

    YanıtlaSil
  7. Gizemel; Mor olana ben de tekrar bakıcam bir de aklımda, mavi ve gri tonlu olanlar var...

    JM; Teşekkür ederim, beğeniyorsan fotoları ne ala ((:

    Şanslı; Ne demek, keyifle yapıyorum (:

    Kozmo; İnşallah sen de beğenirsin benim gibi... (:

    Smmyy; Umarım beğenirsin canım (:

    CherryCoke; Ürünleri siyah bir fonun üstünde çektim. Siyah bi tshirt oldu benim için o fon ama tabi bi sürü alternatif bulunabilir. Profesyonel fotograf değiller odamda ne kadar gün ışığı alırsa ya da gece çekiyor isem masa lambasından ne kadar faydalanabilirsem öyle çekiyorum. Sony W120 kullanıyorum foto makinası olarak (:

    YanıtlaSil
  8. çok güzel cnm peki yazıları photoshoptamı yazıosun resmin üzerine

    YanıtlaSil
  9. Picasa kullanıyorum canım fotograf editemeleri için... Gayet kolay ve çok da pratik bir prgram tavsiye ederim (:

    YanıtlaSil
  10. Vespacım çok teşekkürler sayende bişeyler öğrendim..Farlar süper ben de palet aldım flormardan entry girdm en son bi bak istersen;)

    YanıtlaSil
  11. Vespa bu yazindan sonra hemen kosa kosa gidip 408 numarasini aldim. Hatta urune oyle odaklanmisim ki diger renkleri gozum gormedi :) simdi iste diger renklerinden de almak istiyorum, cunku cok memnun kaldim. hayir duasi aldin yani haberin olsun :P
    Optum.-

    YanıtlaSil