La Roche Posay Toleriane Ultra Alerjik ve Ultra Hassas Ciltler için Yoğun Yatıştırıcı Bakım

28 Eylül Çarşamba günü La Roche Posay ekibi ile blogger için gerçekleştirdiği tanıtım toplatısında biraraya geldik. Toplantıda La Roche Posay Toleriane Ultra hakkında detaylı bilgiler öğrendik. 

Dermatolog Dr.Fügen Erdoğan Çetin ile birlikte güzel bir söyleşi yaptık. Herşeyden önce La Roche Posay ürünlerinin cilt tedavilerinde destek ya da iyileşme sürecinde yardımcı ürün olarak doktorların ilk tercihi olduğunu, çoğu cildin aslında ilaca bile gereksinim duymadan sadece hassas bakım ile aslında cilt bakımlarını tamamlayabileceğini konuştuk. 

Şu sıra özellikle kozmetik ve cilt bakım ürünlerinde hani bir "Paraben" bilinçliliği ortaya çıktı ya... Çoğu firma ürünlerinde artık Paraben kullanmadıklarını duyara dursunlar, La Roche Posay ürünlerinde Paraben zaten bugüne kadar iç kullanılmamış. Bu yüzden zaten bu konu hakkında köklü bir geçmişe dayanıyor ürünleri.

Bu arada Paraben nedir ki diyenleri şöyle alayım TIK TIK 


Herşeyden önce benim La Roche Posay ile tanışmam ilk değil. Bir Dönem hem vücudumda hem de yüzümde sedef benzeri pütürlü lekeler çıkmıştı. Ki hala sıkıldığımda, üzüldüğümde bu pütürler görünürler. Doktor bana ilaç haricinde vücudum için Excipial Hydro ve yüzüm için içerisinde SPF15 olan cildimi tahriş etmeyecek La Roche Posay den bir nemlendirici de yazmıştı reçeteme. Düzenli kullandığımda gerçekten de memnun kalmıştım.


Henüz Toleriane Ultra ürünlerini yeni kullanmaya başladığım için tam yorum yapamıyorum. Kullanım sürem 1 ayı doldurduğunda size ürünler hakkında yine bilgi vereceğim ve esas yorumlarımı o zaman yazacağım.

Bu 3 ürünü şu şekilde kullanıyorum, sabah temizleme jeli ile cildimi yıkıyorum daha sonra termal su spreyini sıkıyorum cildim onu da iyice emdikten sonra ise nemlendirici uyguluyorum ve bunu sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez uyguluyorum. Çok bunaldığınız dönemlerde, klimalı ortamlarda gün içinde cildiniz kurudukça termal spreyi yanınızda taşıyıp cildinize sıkabilirsiniz.  

Ürün ile ilgili detaylar için altdaki fotograflar üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz...




Bu organizasyonu gerçekleştiren La Roche Posay ekibine ve bizi ağırlayan JUNO Cafe'ye teşekkürler ...

Bu da şirin Cupcakeimiz...


2 yorum:

  1. La Roche Posay parabenleri yavas yavas urunlerinden cikariyor ve halen parabenli urunleri var.

    YanıtlaSil
  2. vikipedia paraben konusunda sağlam referans verebilecek bir site değildir. Kaldı ki sizi şu konuda da bilgilendirmek isterim, paraben ile kanser arasında nedensel bir ilişki henüz tespit edilmemiştir. Yani bu da aslında bir nevi sivilce-çikolata ilişkisine benziyor. Ancak ürünlerden parabenin çıkarıldığı zaman raf ömürleri ve raf ömürleri tükenen ürünlerin içerisindeki bakteri oluşumlarından bahsetmeye gerek yoktur sanırım. Sevgiler.

    YanıtlaSil