Inglot Oje 214 - Crazy Nails 954, Inglot Dry and Shine

Inglot ojeleri daha önce de denemiştim. Sanırım geçen kış koleksiyonundan koyu pırıltılı yeşil bir ojesini almıştım ve memnun kalmıştım. (Daha çok rengini çok beğendiğimden almıştım)
Çatlayan ojelerin modası geldi de geçiyor ama benim gözlerim çatlayan ojelere öyle çok da alışamadı desem yalan olmaz. Bazen göze hoş görünüyor bazen de çok itici buluyorum. Pembe taban beyaz çatlayan oje oldukça hoş görünüyor mesela...
Inglotun ojelri ise oldukça ilginç bir kombinasyon oldu tam canavar tırnakları oldular... Çatlayan oje sevmediğim halde bile gözüme değişik geldiler.
Inglot 214 nolu : Açık pastel fıstık yeşil
Inglot Crazy Nails 954 : Oldukça koyu yeşil

Çatlayan oje etkisini daha az isteseniz. En son çatlatma ojesini sürdüğünüzde çok çatlamasına müsade etmeyip hemen bir top base yani koruyucu bir cila geçerseniz benimki kadar çok çatlağınız olmaz. Ben çatlatma sürdüğümde sonuna kadar minik minik çatlamasını bekliyorum.


Dry and Shine ise yine oje üzerine kullanılıp ojenin hızlı kurumasını sağlayabilecek bir ürün. Ojenin kurumasına oldukça yardımcı ancak verdiği parlaklık geçici. Bunu kurutucu bir yağ olarak düşünebilirsiniz... 



Ürünler firma tarafından deneme amaçlı gönderilmiştir. Ürün ile ilgli görüşlerim hiçbir etki altında kalmadan kendi kişisel görüşlerimdir.

1 yorum:

  1. Ahahah sondaki resime çok güldüm :) Aslında renkler şirin, tam yazlık olmuş :) Ben çatlayan oje almadım şu anda kadar, bundan sonra da sanırım bu modayı es geçeceğim ama başkalarında görünce şirin buluyorum!

    YanıtlaSil