Catherine Arley Silky Touch Compact Powder No:5 - 6 - 7

Catherine Arley'in bir satış standı yok ancak bu pudraları bilmeyen ve övmeyen yok sanırım. Daha önce itsbeauty.com forumunda oldukça çok çok bahsedilmişti bu pudradan. Hatta o dönemde ben de gittim 5 numarasını aldım. Ama daha çok dışarıda kullandığım makyaj çantamın içinde yer aldı ve makyaj tazelemek için kullandım ve 2-3 kullanım sonrasında memnun kalsam bile öyle bir pudram olduğunu bile unutmuştum açıkçası.

Şimdi ise hem çok fazla beğenildiğinden hem de tekrardan denemeye değer bulduğumdan en çok satan 3 rengini aldım denemek üzere. Zaten parfümerilerde Catherine Arley standı yok ancak parfümeriye girip sorduğunuzda sadece bu pudraları arkadan çıkarıyorlar. 

Bu pudraları ciddiye alıp denediğimde bana 6 numarası şu anda tam olarak uygun geldi cilt tonuma. Bu pudraların en güzel ve en iyi yanı cildi yağlandırmıyor. Aksine fondöten üzerine kaba bir pudra fırçası ile geçerseniz fondötenin yağlanmasını geciktiriyor. 
Halen satışta mı bilmiyorum ama Maybelline Dream Matte Pudra için yabancı bloglarda epey bir furya vardı, süper matlaştırıcı bir pudra olduğuna dair. Aynen onun gibi kullanılabilir.

Ben numara olarak 5 ve 6 arasında gidip geliyorum. Şu aralar yandıysansız ve hafif renkli bir pudra arayışı içersindeyseniz denemenizi tavsiye ederim.
Dediğim gibi Catherine Arley standı yok. Bu sebeple çoğu parfümeride fiyatlar değişik. Ben şansa İstanbul Kadıköy Eda Parfümeriden geçen ay 3.90TL fiyata aldım.


Başka renkleri var mı bilmiyorum ama en çok satılan 3 renk şu şekilde;

Sizi swatchlar ile baş başa bırakıyorum...Daha büyük fotograflar için fotografn üzerine tık tık...



İlginç olan ise bu kadar düzgün şekilde yazılmış olan imalat tarihleri idi. Genelde makyaj malzemelerinde tarihler ufacık olur ama bunlarda kutulara açıkça yazmışlar. Tek ilgimi çeken nokta 5 numaranın kullanım ömrü 5 yıl iken, 6 ve 7 numaralı ürünler neden 3 yıllık kullanıma sahip? (:

7 yorum:

  1. catherine arley pudralar epey bi sivilcelenme yapıyor diye okudum birkaç yerde o yüzden almadım. senin öyle bir şikayetin var mı?

    http://www.edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bende max factor'un cream puff pudrasının methini duyup almıştım onu da dene kesinlikle:) bunlar gibi ucuz değil ama tabi:)

    http://www.darkhighfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bu numaraların dışında buçuklu numaralarıda var 5 buçuk, 6 buçuk gibi. iki renkten oluşuyo. ayakkabı numaralarına benzettim ben :))

    YanıtlaSil
  4. 5 Numarası bendede var canım çok severek kullanıyorum , kesinlikle harika bir pudra cildime hiçbir zarar verdiğini görmedim, Mac studio fix pudramdan bile daha kapatıcı bana göre :)

    YanıtlaSil
  5. arkadaşım kulanıyordu bi ara çok memnundu,kapatıcılığı çok iyi:)


    http://cfusun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. 5 numara 2010 da üretilmiş oysa diğerleri 2011. 2010 tarihli pudraların içeriği farklı olabilir. (kullanım süresini uzatacak bir madde daha yoğun kullanılmış olabilir)

    Eda parfümeriyi takip eder misin kadıköyde ?? =)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil