Too Faced Eyeliner Three Way Lash Lining Tool

Too Faced markasının çoğu ürününe büyük bir hayranlık duyuyorum. Hem ürünlere hem kalitesine hem de ürünlerin ambalajlarına.. Kısacesı herşeyini seviyorum. Yine büyük bir heves ile aldığım Too Faced Eyeliner 


Three Way Lash Lining Tool benim için çok da işe yaramadı bende. Fikir olarak harika olan bu ürün pürüzsüz eyeliner uygulaması sağlıyor. Çünkü eyelinerınızı nokta nokta çizip daha sonra düz bir çizgi haline getirebiliyorsunuz.  Aslında harika bir fikir ama daha sürerken dağılması (sonuçta nokta nokta sürüldüğü için hata kabul edebiliyor olması gerekli) ve eyeliner altına makyaj sabitleyicisi (eye primer) olmasına rağmen yine de bulaşması, 6-7 saat sonra göz kapağımda resmen izinin çıkmasını hiç sevmedim. Keşke waterproof yapılsaymış.
Ancak yine de söylemeden geçemeyeceğim, fikir harika ancak ürün benim için yaramadı malesef ...

İsteyenler MakeUpAlley sayfasında ürün ile iligili yorumlara göz atabilirler...
Bu ürünü Sephora mağzalarında bulabilirsiniz...



3 yorum:

  1. alakasız olacak ama ilk reaim ne kadar hoş ne masum

    YanıtlaSil
  2. well everytime when i but any gig on fiverr its turn out to be a scam therfore now a days i m not believing on fiverr any more and hence will have to search properly for a gud gig


    No Addiction Powder | Aire Bra |Slim 24 Pro | Hair Building Fiber |Dhanlaxmi Yantra |Slim 24 Pro | Body Buildo

    YanıtlaSil
  3. Bilgiler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil