M.A.C. Wonder Woman Koleksiyonu

Makyaj Blogları.com ile ilk buluşma ve tanıtım MAC aracılığı ile ve sayesinde oldu. Geçtiğimiz Perşembe akşamı Wonder Woman Koleksiyonu tanıtımı yapıldı bu sayede bir sürü kişi ile de tanışmış oldum. 

Makyaj Bloglarından

MSFlerden Pink Power Türkiyeye hiç gelmeyecek bu yüzden standında bile göremedik onu. Golden Lariat ise henüz satışa gelmedi. Umarım Pink Power gibi olmaz sonu...

Far setleri ise güzedi ancak benim ilgimi çekmediler...


Bu tanıtımın en eğlenceli kısımlarından biri de HERSHEYLER'in düşündüğü Crafts by Nazo'nun da hayata geçirdiği taçlar oldu. Önceden haberim olsaydı kesinlikle ben de alırıdm bir tane. Tanıtım boyunca Herseyhlerinkini taktım, çok çok teşekkür ediyorum ona. 
Fotografta gördüğünüz swatchlı el de kendisine aittir. (:

Fotografta gördüğünüz çıtı pıtı Crafts By Nazo Taçlı hanım ise MAC iletişim Müdürü Çağla BİNGÖL. Bu etkinlik için ona da çok teşekkür ederiz.





Bu da güzel Laciver Ojeli Kız ... Wonder Woman Deep Truth Makyajını Cevahir Mua Yaparken...

Karamel Tadında ise Rıfat Mua ile makyajını tamamlarken...
MAC de en çok sevdiğim şey makyaj malzemeleri ile dağılan makyaj masaları...



Güzel temalı ikramlar...



veee...
Wonder Woman Temalı Face Chartları

Mighty Aphrodite Collection Inspired Look  

Deep Truth Collection Inspired Look

Wonder Woman Displayer Look

Marine Ultra Collection Inspired Look




6 yorum:

  1. hihihi cildin yüzün filan o kadar güzeldi ki ben seni epey ufak sanmıştım benle yaşıt oldugunu ögrenince dumur oldum resmen :D seni tanıdığıma cok mutlu oldum :) bu arada resimde de pek bir sırıtık cıkmışım :D iltifatın icinde cok teşekkür ederim ama yok öyle birşey heueheueh

    YanıtlaSil
  2. koleksiyondaki mighty aphrodite allık şahane, herkese tavsiye ederim. hem gramajı da büyük ve aynası var, rengine de bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Cook guzelmis yaa:D MAC yine dagitmis :) Peki Turkiyedeki fiyatlari hangi aralikta bu kolleksiyonun?

    YanıtlaSil
  4. ay ne guzel post tum sevdiklerimiz birada:)

    YanıtlaSil
  5. ehehe ben de tanıyorum herkesi bu postlar sayesinde.. Çok teşekkürler beğenin için tatlım ;)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir akşamdı ... bende seni busenin dediği gibi ufak sandım sonra ''abowww'' dedim :) çok güzel bir yüzün ve hoş sohbetin var.. :)

    YanıtlaSil