Nascita Saç Fırçaları

Hiç aklıma gelmezdi Blogda Saç Fırçası tavsiyesi vereceğim ama bunlar çok güzel ve sağlam. Normalde tarak işte der geçerdim ama ikiside çok kaliteli ve sağlam.

 İkiside Lara seirsi. 

Nascita Lara 01 evde saçlarınızı fön makinası ile kuruturken bir yandan da tarayıp hafif fön çekebileceğiniz bir tarak. Kılları plastik. Fön makinası ile çok fazla sıcak tutulmya gelmez ama yinede sert ve sağlam olması güzel.
Bazı bu tip fırçalarda kıllar tarağın için kaçar çok bastırdığınızda bunda kesinlikle öyle bir sorun yok.

Nascita Lara 1329 ise saçlar ıslakken çok rahat kullanılabilecek türden. Özellikle dalgalı ve açılması zor saçlar için ideal. Benim saçlarım düz ancak ıslakken taraması zor olduğundan bunu aldım.

Bu ürünleri Gratisden aldım. Fiyatlarda Yanılmıyorsam birini 9.50TL ve diğerinide 6.50TL üzerinden %20 indirim ile aldım.

1 yorum:

  1. tekrar yazılarını okumak çok güzel,ayrıca yeni site tasarımın çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil