Flormar French Manikürünün Vazgeçilmezi "319" dan sonra artık "412"



Evet farkındayım blog git gide bir oje tırnak blogu olmaya başladı ama aslında hiç de öyle değil sadece bu aralar onlar yoğunlukta hepsi o kadar...


Flormarın, özellikle French Manikür için sıklıkla kullandığımız senelerdir klasik "319" renginden sonra şimdi yeni bir renk daha var sırada o da "412"


Aslında görüntü neredeyse 319 ama aslında detaylı incelediğinizde 412'nin rengi daha pembemsi ve daha canlı bir renk.


Fotografta her ne kadar belli olmasada aslında Flormar 412 rengi benim elimde pembemsilikten çok biraz daha morumsu durdu. 319'un klasik tabiri ile rakı beyazı değil bu renk çok daha canlı duruşu ile içinde pembemsilik de barındıran bir renk...


Henüz kullanalı 1 gün oldu o yüzden kalıcılığı konusunda bir şey söyleyemem ayrıca Sache Vite Top Coat ile kullandığımdan ve bu Top Coat şu ana kadar bulup bulabileceğim en en en iyi top coat olduğundan ojenin kendi dayanıklılığıyla ilgli bir fikrim yok...




Biraz süslü tırnaklarda French Manikürü ve Flormar 412...












Oldum olası tırnak süslerini çok ama çok sevdim karşıma çıktıkça tırnak süslerini hep aldım ve severekde kullanıyorum.


Bendekiler;



  • Ebayden çok çok ucuza bulabileceğiniz tırnak yapıştırmaları (genelde çiçekli)
  • Bi ara Avon'un satışa sunduğu minik kavanozlardaki süsler 
  • Konad Stamping Kit (Malesef kendi orjinal ojelerini aman bunlar da ne dandik diye attım, meğer ki o setin içindeki ojeler ile o seti kullanmak daha iyiymiş. Ama normal ojeler de işe yarıyor)



Bir de yine ebayde tırnak süsleri ile ilgili arama yaparken;

  • Nail Art
  • Rhinestone Nail Decoration
  • Rhinestone Nail Wheel
  • Nail Stamping 



gibi gibi aramalar yaparsanız görüceksiniz ki şu yukarda gösterdiklerimden çok çok ucuza bir sürü sürü alabilirsiniz...


Hmmm eğer ki ebay kullanmak istmez de yine de küçük taş gibi şeylerden edinmek isterseniz (Benim french maniküründe kullandığım çiçekdeki gibi taşlar)
Fotografta gördüğünüz ilaç kutusunun içindeki minik boncuklar işinizi görecektir. 
Satın almak için ise; Çeşidi bol olan bir boncukçuya gidin tercihen Eminönü Tahtakale. En ufak ütü ile yapışan boncuklardan istediğiniz renklerde azar azar alın. Boyutun en ufak olması şart çünkü ütü ile yapışan boncukların alt yüzeyi düz olduğundan ve tırnağımızın da üstü kavisli olduğundan büyük boncuklar tırnağın üzerine iyi yerleşemeyecek. En ufak boydan alırsanız, istediğiniz deseni tırnağınıza yapmak mümkün olacak.


Bu boncukları tırnağınıza tutturmak için ise gerçekten iyi bir cila şart.


Tırnağınıza ojeyi sürdükten sonra kurumasını beklemeden hemen taşları yerleştirin. Daha sonra kuruyunca üstüne iyi bir cila sürün böylelikle taşların hem daha sabit durmasını hem de ojeye daha iyi tutunmasını sağladığınız için düşmeyecektir. 



8 yorum:

  1. bilgilendirme için teşekkürler.. bende de bir yerlerde bu tip boncuklar olacaktı.. hemen bulayım.. bakalım senin kadar güzel yapabilecek miyim :))

    YanıtlaSil
  2. Aynı fikirdeyim şeker enfes olmuş bende sonunda az evvel hatta bütün ojelerimi yazdım canım çıktı :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ancak ilk denemem başarısızlıkla sonuçlandı :( sabah kalktığımda bütün taşlar yastığa yapışmıştı..ama denemeye devam edeceğim :)))

    YanıtlaSil
  4. ben de konad istiyorummm :)
    daha detayli yazar misin rica etsem

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. @ Dominika; Bul bul o taşları süper oluyor (:
    @ Fashion Nicotine ; thanks (:
    @ Stil Direktörü; Evet zor oluyor tek tek yazmak ama okudum seninkini de Sally Hansenlar çok güzel (:
    @Nilgün; Ya malesef bazen oluyor öyle son kat cila ile baya tuturmak lazım taşı ve iyice kurutmadan elini bişeye sürmemek lazım.

    @ Serrose: Konad çok seviyorum ben de yazarım tabi daha detaylı (:

    YanıtlaSil
  6. frenchmanikür gercekten cok bakimli ve zarif gösteriyor eli ben strass tas hastasiyim ;)

    YanıtlaSil
  7. banada forbestten bı kız onerdı en cok sevdıgım renk bu oldu.cunku 319 bende buruk sarımsı renge donuyodu.ama 412 cok seffaf beyaz rengı var ve cok cok daha guzel

    YanıtlaSil
  8. banada forbestten bı kız onerdı en cok sevdıgım renk bu oldu.cunku 319 bende buruk sarımsı renge donuyodu.ama 412 cok seffaf beyaz rengı var ve cok cok daha guzel

    YanıtlaSil