Flormar Supershine Lip Gloss No: 119 - 120

Flormar'ın Bloggerlara yönelik başlattığı ürün tanıtım kampanyası sanırım sonlandı. Sanırım iyi niyetle başlayan kampanya sonunda talepleri karşılayamaz hale geldi ama kırılan makyaj yazarı blogcular var bu konuda umarım gönderimlerini düzene sokup bu tarz aksaklıkları telafi ederler. Çünkü gerçekten ürün tanıtımı yapmak isteyip de geri çevrilen makyaj bloggerları var...

Flormar'dan benim paketim geçen hafta geldi. İçinden 4 adet ürün çıktı. Ruj, Gloss, Oje ve Rimel. Tanıtım yazılarına Gloss'dan başlamak istedim çünkü bende daha önceden aynı seriye ait zaten bir gloss vardı.

Bende hazlihazırda olan renk No: 119, Flormar'ın gönderim yaptığı gloss ise No: 120.

Supershine Gloss No:119



Supershine Gloss No:120


Bu yazdığım özellikler olumsuz gibi dursa da aslında bu yapıda olmaları günlük kullanım ve abartı renklerden hoşlanmayanlar için ideal.




Aplikatörleri ise fırçalı...



Bi ürün tanıtırken bazen ille ki bişeylere benzetmek ya da kıyaslamak istiyorum elimdeki MAC Dazzleglasslarla kıyaslamak istedim. Dazzleglass yazısı için buraya tık tık...

Görüldüğü gibi Flormarlar kendi başlarına iken çok yoğun ışıltılı yapıları varmış gibi duruyor ise de MAC Dazzleglasslar çok daha pırıltılı. (Biraz elma ile armutu kıyaslamak gibi oldu)

Özellikle Flormar 120 nolu olan MAC Hello Kitty Dazzleglass'ın yanında sanki sadece sedefli gibi durdu.

Flormar Supershine Lip Gloss; dozunda ışıltısı ile gece gündüz her an kullanılabilir.




6 yorum:

  1. 119 numaralı glossun rengi çok güzelmiş canım..

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullan tatlım ewet bazı blogger arkadaşlar kırılmışlar umarım telafi edilir 119 nolu glossDa güzelmiş tekrardan ii günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. 119 numara çok güzelmiş bende yarın bir inceleme yapıyım:)güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. HEVESLI gercekten 119 numara cok hos duruyor dogrusu cok sanslisiniz oyle cok blogger var ki flormardan bekleyen hepsine gonderim yapacaklarina dair mail geldi zaman gecipte gonderim olmayinca tekrar yazanlar oldu umarim gelir

    YanıtlaSil
  5. flormar glossun kokusu bende bağımlılık yaptı çıkartıp çıkartıp kokluyorum =))

    YanıtlaSil
  6. Evet kokuları gayet hoş canım...

    YanıtlaSil