Golden Rose Silky Touch Matte - Pearl Eyeshadow / Ultra Rich Color Lipstick

Golden Rose Silky Touch Matte - Pearl Eyeshadow / Ultra Rich Color Lipstick

Golden Rose farlarından bugüne kadar bi kaç kere terracota olanlarından kullanmıştım ancak aşağıdaki fotograftakilerinden kullanmamıştım. Artık Türk Kozmetik firmaları da gerçekten çok kaliteli oldukça yoğun pigmentli ürünler çıkarmaya başladılar. Eskiden gereçkten bazıları ne renk verirdi ne de kalıcı olurdu ama bunlar öyle değil oldukça güzel farlar.


Farların ambalajları güzel. Matte serisinin far kutuları mat. Pearl serisinin kutuları ise parlak olarak hazırlanmış.


Ruj ise metalic yapıda bir ruj. Metalic yapıda ruj sevenler için çok güzel ancak ben metalic bitirşli rujları sevmiyorum.
Ruj güzel ancak ben sevmedim. Özellikle kokusunu çok sevmedim.


Not: Ürünler firma tarafından gönderilmiştir. Ürün yorumları tamamen kendi kullanım görüşlerimi bildirir. 

1 yorum:

  1. Farlar guzel duruyooo O_o MAC-e benzemis. peki canim fiyatlari nasil?

    YanıtlaSil