Fırsatlardan Fırsat Beğenmece ve Kavitasyon Uygulaması

Şu yeni çıkan fırsat sitelerini ben de takip ediyorum son 3-4 aydır. Gerçektende çok cazip hizmetler oldukça uygun fiyatlı oluyor. 
Söylenene göre normalde 1500 - 1000 TL olan hizmetler (Kavitasyon gibi) çok komik rakkamlara düşüyor. 
Peki bu fırsat sitelerinden komik rakkamlara alınan paket programların uygulaması ile aynı yerden alınacak olan yüksek fiyatlı hizmetin kalitesi aynı mı? Çoğunlukla değil.... Yani fırsat sitelerinden paket program satın alıyorsanız  hizmet beklentinizi çok yüksek tutmayın. (Benim görüşüm)


Zayıflama Paket Programları; Bugüne kadar sorup sordurup araştırdığım kadarı ile zayıflama paketi şekllinde sunulan fırsatlar hep zaman dilimleri minimumda tutulmuş. Mesela normal tüm vücut bir kavistasyon seansı 60 dakika ise, fırsat sitelerinden alınan kavitasyon programları 20-30 ya da maximum 45dakika olabiliyor.
Fırsatı sağlayan merkezi arayıp detaylı bilgi aldığınızda ise size zaten sadece tantım amaçlı bir program olduğunu söylüyorlar. 
Fırsat Sitelerinden bu tarz zayıflama hizmetlerini alırken mutlaka uygulanacak sistem hakkında detaylı bilgiye sahip olun. Uygulama süresi, kampanyanın başlangıç ve bitiş tarihi, kaç seans olduğunu, mekanın yerini, mekanın temizliğini, gerçekten işi bilen lisanslı kişiler tarafından mı uygulanacağını araştırmak lazım. 
Ben de yaklaşık 2 ay önce kavitasyon + selülit masajı tüm vücut 8 seansı 69TL olan bir paket aldım ve bugün ilk seansıma gittim. 8 seans haftada 2 kez olmak üzere 1 ay boyunca uygulanacak. Yazımın en son bugün kafamda oluşanları yazacağım...


Kuaför ve Güzellik Programları; Fırsat sitelerinden alınan kuaför ve güzellik programları daha az risk grubunda olan hizmetler. Yani uygun fiyatlı alınan fön uygulamasının kimseyi hüsrana uğratacağını sanmam. Uygun fiyatlı Brezilya Fönü uygulamaları için ise yine araştırarak ve temkinli gitmek lazım. Bunun dışında manikür - pedikür - ağda uygulamalarında yine temizlik ön planda tutacak bir mekan gerekli.


Restorant ve Café Paketleri; Fırsat sitelerinden en rahatlıkla alınabilecek hizmetler. Bi kaç yerden ben de satın aldım herhangi bir şekilde fırsat sitesinden satın aldığım için sorun yaşamadım. Keza bu tarz hizmeti alan arkadaşlarımda oldukça fazla ve çok da memnunlar yemek konusunda.


Benim Kavitasyon Programım; Öncelikle hemen belirtmek istiyorum ki gittiğim yerin ismini vermek istemiyorum. 
Daha önce ismini duymadığım bir merkezden tamamen tesadüf seçerek aldığım bir kavitasyon ve masaj programı oldu. Mekanın ismini vermek istemememin nedeni tavırlarından memnun kalmadım. Kavitasyon ve Masaj uygulaması yaptılar. Yaptıkları uygulma için henüz bir yorum yapamam çünkü daha sadece 1 seans gittim ama davranış şekilleri ve zayıflama için verdikleri tavsiyelerden hoşlanmadım.
Davranışlarından hoşlanmamamın nedeni; merakla sorduğum sorulara bıkkınlıkla cevap vermeleri ve çok yoğun olduklarındna bir an evvel iş bitirme isteği içinde olmları... 
Önce Vücut Kitle İndeksini ölçen tartıda tartıldım daha sonra ise vücut ölçülerim alındı. Bunun haricinde yeme alışkanlıklarım soruldu ve uygulama döneminde yani bir ay boyunca, günde mutlaka 4 litre su içmem gerektiği söyledi. 
4 Litre su içmek benim fikrimce hiç normal değil !!! Bu kadar çok su içmeye yüklenmenin de mutlaka kötü bir etkisi olacaktır vücuda...
Bana verdikleri bu fikirler, mekan sahibinin tavrı itici geldiğinden dediğim gibi mekan ismi vermiyorum.
Tüm Seansları tamamladığımda tekrardan düşüncelerimi paylaşacağım... 

  • Sizlerin böyle aldığı paket programlar ya da hizmetler var mı varsa düşünceleriniz neler?


8 yorum:

  1. Kavitasyon işlemlerinin ufak çaplı yağlarda yararlı olduğunu ancak çok kilolu kimselerde işe yaramadığını duydum ben. Komik fiyatlara kavitasyon hizmeti verilmesinin sebebi de bu: iş yapmıyor. İşe yaramıyor ve gidenler memnun kalmıyor. Kavitasyon cihazı alanların da bu makineler ellerinde patladı tabiri caizse; bu yüzden de çok indirimli bir fiyata hizmet veriyorlar. Araştırmadan gitmemek lazım.

    YanıtlaSil
  2. 3 TANE FARKLI MEKANLARDAN SATIN ALDIM.1 TANESİNİN TAVIRDAN ZİYADE HİJYENİK BULMADIM AYRICA YAPAN KIŞI DE TECRÜBESİZ BİRİ OLDUĞU KESİN.DİĞER 2.Sİ İSE GERÇEK BİR GÜZELLİK MERKEZİYDİ FAKAT TAVIR OLARAK HOŞUMA GİTMEDİ.3. GİTTİĞİM YER(zaten cok iyi bi yer olduğundan şüphem yoktu) cok ama cok memnun kaldım.memnun kaldığım için adını vermek istiyorum.leyla inanır güzellik merkezi.nişantaşında.memnun kaldğım için extra epilasyon da aldım.üstelik merkezin kendi promosyonundan.ve cok uyguna aldım.bence bu tür yerlerden fırsat satın alınmadan önce gidip yeri görmek gerekiyor.örneğin internette levent te ki bir merkezin fırsatını yazmışlar.bende levent değince atladım tabi.lüks plazaların falan arasında bekliyorum.meğersem sanayinin oralarda bir yermiş.gerisini siz düşünün :)

    YanıtlaSil
  3. İnternetten araştırdıysanız kavitasyon uygulamasının prensibinin ultrason dalgaları ile yağ hücrelerini parçalayıp idrar yoluyla atılması olduğu görmüşsünüzdür. Size 4 lt su için demelerinin sebebi bu. Peki bu parçalanan yağların hepsi idrarla atılacak mı? Hiç sanmıyorum. Serbest şekilde vücutta dolaşacak olan bu yağ hücreleri karaciğer ya da diğer organlara zarar vermeyecek midir? Günde 4 lt su da gerçekten afaki bir rakam. Adana sıcağında Ağustos ayında bile zor içersiniz o kadar suyu. Sonuç olarak, mantıklı diyet ve düzenli spordan başka hiçbir zayıflama yöntemine lütfen paye vermeyelim. Umut ticaretinden başka hiçbir şey değil.

    Sevgiler

    Çiğdem

    YanıtlaSil
  4. kavitasyon yönteminin ben birkaç yerde zararlarını okumuştum, artık birçok iyi güzellik merkezi bu uygulamayı kaldırdı bile... Ayrıca bir insan 4 litre su içse sanırım su zehirlenmesi yaşar!

    şehir fırsatlarıyla ilgili düşüncelerime gelecek olursak eğer çok saçma buluyorum... Restaurant dışında diğer uygulamalar bana saçma geliyor. Birçok arkadaşım hiç bir şekilde bu hizmetlerden memnun kalmadılar! Biraz daha az ödemek uğruna ucuzcu gibi davranılması bnm hiç hoşuma gitmiyor!

    YanıtlaSil
  5. Ben sadece Sushi Co'nun sushi paketi promosyonunu aldım. Çok güzeldi, eve servis geldi. Dediğin gibi yeme-içmede sıkıntı olmuyor.

    YanıtlaSil
  6. Bence uygulama bittiğinde isim vermelisin. Sonuçta bunu madem reklam amaçlı yapıyorlar, senin çevrendeki insanlara izlenimlerini anlatacağını hesaplamaları gerekir. olumlu veya olumsuz..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben de Ankarada bir güzellik merkezinden kavitasyon paketi almıştım....5 seans kavitasyon+ 5 seans lenf drenaj+ 5 seans power plate idi paket...Ben adrese bakıyorum böyle şeylerde, Tunalıya yakın bir yerde olduğunu görünce iyidir diyip aldım. Ve fakat güzellik merkezi merkez değil ev çıktı.evden bozma bir yerdi...kesinlikle kurumsal bir görüntüsü yoktu, çalışanlar da birlikte çalışa çalışa samimiyeti ilerletmiş ense-tokat ilişki içinde tiplerdi...kavitasyonu 20 dk yaptılar ki 40 dk olması lazım diye okudum hep...İçerisi o kadar küçük ve yoğunluk o kadar fazlaydı ki elimizde elbiselerimiz odalar arası koşturup sıra bekliyorduk....ve de kavitasyon haftada 2 kere yapılması gereken bişey ama yoğunluktan randevu veremedikleri için ben 2 haftada bir kere anca gidebildim ki tabi ki işe yaramadı! Orada konuştuğum müşterilerin hepsi de bende bi işe yaramadı, yalan bence bu dediler.... Diğer taraftan kavitasyon ve artı bir sürü şeye giden bi arkadaşım 2-3 ayda 9 kilo zayfıladı yani onda işe yaradı belki ancak onda da hemen kilo verdikten sonra safrakesesinde taş çıktı ve ameliyat olmak zorunda kaldı....Ve sebebinin parçalanan yağların vücutta yeterince hızlı metabolize olamaması olduğunu düşünüyor!Biraz uzun oldu kusura bakmayın, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Bu uygulamaların normalde 60 dk sürmesi gerektiğini ben yeni öğrendim, kuzenimden, kendisi doktor. Ben hospitalium şişli'ye gidiyorum, 3. seans sonunda 7 cm inceldim ama günde 3 litreye kadar su içmeye çalışarak ve diyet yaparak. hospitalium'dan memnun muyum, çalışanlar ilgili, güleryüzlü ama kesinlikle senin de dediğin gibi aşırı yoğunluğun neden olduğu bir acelecilik söz konusu ki bu da beni çok tedirgin etmişti başta. her gittiğimde benimle ilgilenen estetisyenle aram çok iyi, ve aklıma takılan herşeyi sorabiliyorum, çok şükür kendisinin okullu, ve mezun olduğunu da öğrendim içim daha da rakatladı. Şişli medikal estetik (hospitalium içinde bulunuyor) başında duran bi bayan var, onun da kuzenimin eski stajeri olduğunu öğrendim, ve bir samimiyet oluştu aramızda. bunu yazmamın nedeni de şu, normalde orda 15-20 dk yapılan kavitasyon uygulamasından artık 30-35 dk faydalanıyorum. Birazcık şanslıyım bu konuda, bununla gurur duymuyorum tabiki ama yazdıkların çok doğru, şehir fırsatlarından alınan zayıflama programlarının HEPSİ tanıtım amaçlı programlar gibi ve kesinlikle hizmet beklentisi yüksek tutulmamalı.

    YanıtlaSil