Magic Leverag / Curlformers Bigudi

Hiç bişey olmamış gibi bir başlık mı yazmak mı yoksa ben neden yoktuım uzuuunca bir süre onu açıklamak mı? En iyisi kaldığım yerden devam etmek çünkü aslında biraz koşturmaca, biraz sevinçli biraz üzücü geçirdiğim zamnlardan sonra tekrar yazmaya başlamak istiyorum. ((: Hatta hergün 2-3 post yazacak kadar istekle yazıyorum...


Neyse kaldığımız yerden devam edelim...


Bloga yazmadığım dönemde sanmayın ki hiçbişeyle ilgilenmedim, değişik kozmetik ve güzellik unsurlarıyla ilgilenmedim bir sürü yenilik var anlatmak paylaşmak isteidğim...
Bunlardan bi taneside...

Bu ürünün aslında orjinali Curlformers şurdan tık tık inceleyebilrisini... 
Ebayde gezerken bu ürünlere rastladım. Daha önceden Curlformları denemek istediğimden ancak işe yarar mı yaramaz mı bilmemediğimden bu şekilde ucuz olan versiyonundan almak istedim. Curlformers sitesi Türkiyeye gönderim yapmıyor. Ayrıca ne çıkacağını bilmediğim bir plastik bigudi için de fiyatları oldukça yüksek geldi ama sitesinden baktığım kadarı ile çok daha çeşitli bigudi boylarına sahip.


Benim size tanıtıcağım ürün Curlformers'ın muadili olan Magic Leverag.
Aynı Curlformers gibi olan ürünün adı ise Magic Leverag. Onun sitesi ise burada... Paketin içinden 18 adet bigudi çıkıyor (9 tane küçük ve 9 tane büyük) 18 bigudi irili ufaklı olduğundan ve bende ufak olanlarla yetinemeyeceğimden 2 kutu aldım üründen. Böylelikle büyük bigudilerden daha çok olmuş oldu elimde...




Bigudilerin uygulanışı oldukça ilginç ve aşırı pratik. Öyle saçımın arkasını düzgün saramıyorum gibi bir durum yaşamıyorsunuz bu bigudilerle çünkü zaten bigudinin formu dalga şeklinde. Ve bugüne kadar gördüğüm bigudiler arasında maşa yapılmış saç formuna en çok benzeyen şekilde bigudilemiş oluyorsunuz saçlarınızı.

Nasıl yapıldığına gelince. Elimden geldiğince anlatayım ama bunun için Magic Leverag ya da Curlformer yazarak You Tubeda arama yapmanızı öneririm. 

Önce Paketin içinden çıkan devasa tığ şekilindeki aparatı bigudinin içinden geçiriyorsunuz. Daha sonra aşağıdaki fotograftaki gibi tığnın kancalı ucunu dışarda bırakıyorsunuz. Saç tutamını bu kancaya geçirerek, saç tutamını bigudinin içinden kanca ile birlikte çekiyorsunuz... 

Bigudilerin delikli bir yapısı var yani saçınız bigudinin içinde iken hava alabiliyor yani nemli saç ile kullandığınızda bile saçlarınız kuruyabilir ve böylelikle nemli kalmamış olur...




ve sonuç bu şekilde oluyor... Benim saçlarım için bile çok kısa geldi bigudiler. Tabi sadece uçlarında dalga olsun istediğimden bigudiler kısa gelse bile bigudileri saç uçlarına getirdim.


Bu şekilde biraz karman çorman bir görüntü oldu. ((: İlk denemem ((:
Saçlarım çok hafif nemli iken uyguladım ve aslında hiç tavsiye edlimemesine rağmen bigudileri sardıktan sonra üzerine fön makinası tuttum özellikle saç diplerimi kuruttum ve bigudileri de çok az ısıttım saçımda sarılı iken. Bunun yapılması tavsiye edilmiyor. Çünkü bigudiler sıcağa dayanamayacak türden biraz ince bir plastik. Çok sıcak kuaför fön makinesi gibi bir şey ile ısıtılsa belki erime riski bile olabilir.






2-3 saat sonra bigudileri saçımdan çıkardım ve sonuç bu şekildeydi...




Dediğim gibi sadece uçlara uygulayabildim bigudileri...



Dalgaları biraz açınca bu şekilde oldu...




 Şöyle de bir durum var ürünler aşırı kaliteli değil o yüzden bigudilerin üstünde siyah lekeler ya da aşağıdaki fotografta olduğu gibi sarı olanda yırtık çıktı bu şekilde defolu gibi bigudiler çıkabilir... Yapacak bir şey yok pek bu konuda...

Magic Leverag 1 kutu paketin içeriği;  9 ufak boy ve 9 Büyük boy
 Kaynak


Magic Leverag ürünlerini ebayden 1 paketini 7.5$ + free shipping aldım. Bir çok satıcıda mevcut. Benim aldığım satıcı artık ebay de yok. Zaten ne zaman bi satıcıdan memnun kalsam bir daha aynı satıcıyı bulamıyorum...

20 yorum:

  1. Çok doğal duruyor ama... Bir de bigudiler aşırı tatlı gözüküyor :D

    YanıtlaSil
  2. yeniden yazdığına sevindimm :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şirinler ve çok çok doğal olmuş.Bence alınabilir.
    Paylaşımın için çok sağol.

    YanıtlaSil
  4. tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar cici olmuş yahu! Bayıldım ben bu işe. Benim ısıtmalı bigudilerden çok daha kolay görünüyor. Mutlaka deneyeceğim. Bu arada yeniden yazmana çok sevindim hayatım. Yeni yılın kutlu olsun!

    Sevgiler,
    Begüm
    www.pinkbubu.com

    YanıtlaSil
  6. Blogunu çok seviyorum yeniden aramıza dönmene ve yazı yazmana çok sevindim bigudilerde süpermiş saçlarının doğal hali gibi olmuş :)))

    YanıtlaSil
  7. hep düzgün bir bigudi aradım durdum yıllarca :D sonunda istediğim oldu sanırım buldum. fotolardaki gibi bir sonuçsa mutlaka almalıyım..
    teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben yakaladinyakaladin.com diye bir siteden 13 liraya aldım aynısını sanırım tabi tek paker ama aynı ürün sizinkiyle. birazgeç yolladılar 1 haftada falan onun dışında da bir sorun yaşamadım.

    YanıtlaSil
  9. türkiyede yok mu bunlar çok hoş görünüyor.birde ebaydan nassıl alışveriş yapıyorsun yazarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler paylaşım için kesinlikle alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  11. bende biraz önce aldım ebaydan.Saçlarım omuzlarımda sanırım bana tek paket yerli olur.Heyecanla beklemekteyin.

    www.pofudugum.com

    YanıtlaSil
  12. ilginççç... çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  13. bu kadar pratik olmasına bayıldım :) çok yaratıcı :) bu arada bana da beklerim :)))))
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Walla süper olmuş, tr de satılmıyormu ki bunlar acaba cok dogal durmus

    YanıtlaSil
  15. yakaladin yakaladin com'da satılıyor. ben dün siparişini verdim. 14 milyondu sanırım bir paketi

    YanıtlaSil
  16. selamlar..
    irili ufaklı olaark sarıldığında nasil durur acaba bukleler..

    YanıtlaSil
  17. az önce sipariş gectim gitti gidiyordan bakalım nasıl bişey olacak yarım saat önce gördüm ürünü ve hemen sipariş ettim umarım pişman olmammm:s

    YanıtlaSil
  18. merhaba; bu bigudilerden bugün bimde vardı ama fiyatına dikkat etmedim.. çok güzelmiş alsaydım keşke :((

    YanıtlaSil
  19. ben de almıştım ama beceremedim saçım yolundu hep sizi tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  20. Saçindaki dalgalar cok hos duruyor bende secimin yipranmis kisimlarindan kurtulup bir sure bunlari kullaniyim en azindan masa gibi yakmiyor dimi:)

    YanıtlaSil